Home » חשמל לבית » אל תשברו את שואב האבק דייסון: הטריק ששובר את הרשת
אל תשברו את שואב האבק דייסון: הטריק ששובר את הרשת

אל תשברו את שואב האבק דייסון: הטריק ששובר את הרשת

שואב אבק דייסון הוא אחד ממכשירי החשמל הפופולריים בישראל ולא בכדי. שואב דייסון נחשב ליעיל במיוחד בעת ניקוי הבית ולא לחינם הוא מוביל כבר מספר שנים את טבלאות המכירות בתחום ניקוי האבק.

אך כמו האמרה הידועה לפיה מי שומר על השומרים עולה התהייה מה קורה כאשר את שואב אבק דייסון צריך לנקות. במילים אחרות כיצד עובד ניקוי שואב אבק דייסון ואיך להימנע מתיקון של שואב האבק בעקבות ניקוי לא נכון של שואב האבק.

טיפים מטעים לניקוי שואב אבק דייסון

לאחרונה פורסמה בקבוצת הפייסבוק We Love Mrs Hinch המוקדשת לגורו הנקיון הבריטית סופי הינצ'ליף טיפים לניקוי שואב אבק דייסון. לפי אחת מחברות הקבוצה, על מנת לנקות את שואב האבק שלה היא מפרקת את המכשיר שלה ולאחר מכן היא משרה את החלקים של שואב האבק במים למשך הלילה. לפי חברת הקבוצה חשוב לשים לב שלא מדובר כמובן בחלקים החשמליים של שואב דייסון שלה. לטענתה, היא מנקה את המכשיר באופן הזה מאז שקנתה אותו לפני ארבע שנים. לשיטתה, ניתן להבין עד כמה המכשיר עצמו מלוכלך ולו רק מצפייה בכמות הלכלוך היוצאת מהמכשיר ומצטברת במים בהם המכשיר הושרה. 

אין ספק שהשאלה כיצד יש לנקות שואב אבק וכן מכשירי ניקוי נוספים היא שאלה שמטרידה רבים בעולם. אפילו בחברים, סדרת הקאלט המפורסמת ואחת הפופולריות בעולם, הוקדש לכך פרק בו מוניקה שהייתה ידועה בתור חובבת נקיון מדופלמת החליטה לנקות את שואב האבק שלה בעזרת שואב אבק קטן יותר.

שואב אבק אפור צהוב
לא להאמין לכל מה שרושמים

טיפים לניקוי של חברת דייסון

מסתבר ששאיבת אבק משואב האבק והשריה של שואב האבק הן ככל הנראה לא הדרכים הכי טובות עבור ניקוי שואב אבק דייסון, גם אם יש כאלו החושבים אחרת. בעקבות הפוסט בקבוצה החל דיון. כך בעוד חלק מהמגיבים הקניטו את הרעיון וטענו שהוא "טיפשי לחלוטין" מגיבים אחרים טענו שגם הם מנקים את שואב האבק באופן דומה. כך למשל אחד המגיבים טען כי "ניקיתי את המכשיר שלי בשיטה הזו במהלך סוף השבוע והוא עובד, והשאיבה כמו במכשיר חדש". מלבד קבוצת הפייסבוק We Love Mrs Hinch הפוסט התפשט כמו אש בשדה קוצים ברחבי הרשת, מה שהוביל לכך שאפילו חברת דייסון בעצמה נאלצה להתייחס אליו, כדי למנוע ממשתמשי המכשירים שלה ומלקוחותיה לבצע טעות חמורה שהייתה מובילה אותם לחפש איפה מתקנים שואב אבק דייסון במקום כיצד לנקות את שואב האבק שבידיהם.

שואב אבק על שטיח
תמיד לבדוק עם החברה

דייסון פרסמה אזהרה נגד שיטת הנקיון הזו ונאלצה להדגיש באופן חמור שבשום פנים ואופן אין לחשוף כלל את שואב האבק הפופולרי החברה למים. לפי ההודעה של החברה, אין לחשוף אף אחד מהחלקים של שואב האבק למים מלבד אחד. לפי דייסון, החלק היחיד אותו יש לחשוף למים הוא המסנן אותו יש לשטוף במים על מנת לנקות אותו. כמו כן, אין צורך לנקות אותו באופן אובססיבי. לפי החברה, יש לשטוף את המסנן פעם בשלושה חודשים ואילו את שאר החלקים המרכיבים את שואב האבק אפשר ואף רצוי לנקות עם סמרטוט בלבד, כך לפי הודעת החברה. אז לפני שאתם נאלצים לחפש איפה מתקנים או קונים שואב אבק דייסון שימו לב שאתם לא מתפתים אחרי כל טיפ.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*