Home » רהיטים » סלונים » כך תעצבו מטבח חדש בלי לצאת מהכלים 
<strong>כך תעצבו מטבח חדש בלי לצאת מהכלים </strong>

כך תעצבו מטבח חדש בלי לצאת מהכלים 

רבים מאיתנו חוששים לבצע שינויים במטבח, וכתוצאה מכך מוצאים את עצמנו מסתגלים למטבח שאינו מתאים לצרכינו העדכניים. איך הופכים את תהליך העיצוב לפשוט ונטול אתגרים ככל האפשר?

תמונה של בית מעוצב עם 2 תמונות ומערכת שמע

כל עבודת עיצוב פנים כוללת תכנון מקדים, היערכות וכמובן גם לבטים. על אחת כמה וכמה כשמדובר בחלל מרכזי ומשמעותי כמו המטבח, שכולנו מעבירים בו זמן ברמה היומיומית. הרצון להתחדש ולהתאים את המטבח להעדפות שלנו, לא תמיד מסתדר עם החשש מפני שינויים – בדגש על הפחד לגלות שהתוצאה לא תואמת לחזון הראשוני. האם יש דרך לעבור את התהליך בצורה שונה? בהחלט. 

  • התחילו מהפונקציונליות – החשיפה למבחר רחב כל כך של עיצובים ותוספות כמו אי למטבח או ארונות עץ ייחודיים, עשויה בהחלט להיות מבלבלת. יתרה מכך, היא עלולה להוביל אתכם לקבל החלטות שמתמקדות בקנקן ולא במה שיש בו. מטבח אסתטי ולא פונקציונלי לא ישרת אתכם לאורך תקופה ארוכה, ולכן רגע לפני שאתם מתחילים להפליג בחלומות עיצוביים שאלו את עצמכם: מה לא נוח לי במטבח הנוכחי והייתי רוצה לשפר? אילו אזורים במטבח משמשים אותי ומה רק תופס במקום? בשלב הבא ואחרי שסיפקתם מענה מדויק שיהפוך את המטבח לנוח, תוכלו לדבר על הרמה האסתטית.
  • אל תפלו לטרנדים – מטבחים טרנדיים נראים מצוין בתמונות, אבל האם הם ימצאו חן בעיניכם גם בעוד שנתיים או חמש שנים? עיצוב מטבח הוא לא פרויקט קצר טווח, ולכן מומלץ להסתכל גם קדימה. ואגב, מחשבה על מטבח קלאסי ממש לא מחייבת אתכם לקבל תוצאה משעממת. סמל מטבחים למשל, מציעים פרשנות עדכנית ומרהיבה למטבח הלבן הקלאסי, שכוללת אפילו אי למטבח בגוון לבן. 
  • אפשרו לעצמכם גם וגם – מטבח משמש אותנו להכנת מגוון מנות, לאורחים שונים ולהעדפות שונות. אז למה שלא תשלבו בו עיצובים שונים? המגמה המובילה של היום כוללת מטבחים שמשלבים בין כמה חומרי גלם, ודוגמה לכך תוכלו לראות במטבחי ה-S של סמל מטבחים. מדובר בליין מטבחים שנותן כבוד לעץ, קרמיקה, נירוסטה וברזל, או במילים אחרות – להגשמת כל החלומות העיצוביים שלכם.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*