Home » קניות » סמסונג A12 – סקירה מלאה עם כל מה שרציתם לדעת
סמסונג A12 – סקירה מלאה עם כל מה שרציתם לדעת

סמסונג A12 – סקירה מלאה עם כל מה שרציתם לדעת

מעוניינים בסמארטפון חדש שמציע ביצועים איכותיים בעלות ידידותית? דגם ה-A12 של סמסונג הוא בדיוק מה שחיפשתם. עצרנו להיכרות עם ממשיך הדרך של סדרת ה-Galaxy A, שענה על הציפיות

GALAXY S21 ULTRA
חברת סמסונג היא מותג הסמארטפונים המוביל בעולם.

הסמארטפון משמש את רובנו לאורך שעות ארוכות מדי יום, ולכן אין באפשרותנו להתפשר על הביצועים של המכשיר הבא שנרכוש. עם זאת, בשעה שחלק מהמשתמשים יתמקדו אך ורק בביצועים, אחרים ישימו את אותו הדגש גם על נושא העלויות. שהרי אין ספק שרכישת סמארטפון מלווה בהוצאה כספית לא מבוטלת, ולכן תמיד מספק למצוא עסקה טובה וחכמה.

סמסונג, שזכתה ובצדק להיחשב לאחת מיצרניות הסמארטפונים המובילות בעולם, ידועה במכשירים איכותיים מהשורה הראשונה. חלק מהדגמים שלה מגיעים עם תווית מחיר גבוהה, אך במקביל ישנם גם כאלה שמוצעים בקטגוריית מחירים ידידותית יחסית. סדרת ה-Galaxy A יכולה להיכנס לקטגוריה הזו, ולכן מיותר לציין ששמחנו לבחון את ה-Galaxy A12.   

אז מה השתנה בדגם החדש בהשוואה לקודמיו?

ראשית, ניגע בנקודה משמעותית שקשורה לאורך חיי הסוללה. בתור משתמשים שלא עוזבים את המכשיר אפילו לרגע, חשוב לנו תמיד לוודא שהסמארטפון הבא שלנו יעמוד בציפיות. ואכן, בהקשר הזה ה-A12 עושה את העבודה. מדובר בסמארטפון שיכול לשרוד יום שימוש שלם ואפילו למעלה מזה, מה שלא ניתן לומר על כל דגם. 

שנית, גם הפתיחה שלו נוחה במיוחד, כשחיישן טביעת האצבע ממוקם בצדו של המסך. ואמנם לא מדובר במכשיר בעל הגנות מאבק או ממים, אבל יתר התכונות האיכותיות שלו ללא ספק מפצות על כך. אחת מהעיקריות שבהן היא מערך המצלמות, שכולל לא פחות מארבע מצלמות – כולל מצלמה בעלת עדשת מאקרו. במילים אחרות, אם אתם נהנים לצלם במכשיר שלכם, לא תתאכזבו.
ולבסוף, מדובר במכשיר שכיף להשתמש בו. התגובה שלו מהירה, הוא מצליח להתמודד עם מספר מסכים פתוחים בלי להאט וגם מגיע עם עיצוב אטרקטיבי שלא יורד ברמתו מזה של דגמים יקרים יותר. כשאורזים את כל אלה ב"עטיפה" של מחיר משתלם, מובן למה זה בהחלט יכול להיות המכשיר הבא שלכם.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*