Home » קניות » משאירים את הארנק בבית: מהפכת השעונים החכמים כבר כאן
משאירים את הארנק בבית: מהפכת השעונים החכמים כבר כאן

משאירים את הארנק בבית: מהפכת השעונים החכמים כבר כאן

עדיין נסחבים עם ארנק בכל פעם שאתם יוצאים מהבית? שעונים חכמים ישימו לזה סוף. הכירו את שיטת התשלום המתקדמת שמותאמת למציאות של היום

שעונים חכמים משמשים את בעליהם למגוון מטרות. החל ממדידת מדדים במהלך פעילות כושר, דרך חיבור לאוזניות ועד להתממשקות עם הסמארטפון שלכם, כדי לדעת ממי קיבלתם מייל או שיחה בלי להוציא את המכשיר מהכיס. אבל האם ידעתם שהוא יכול גם להוות תחליף מעולה לארנק? 

בשנה האחרונה רובנו כבר נתקלנו באינספור חנויות בשיטת התשלום בטאצ', שהחלה להתבסס גם בישראל. השיטה, באמצעותה מקרבים את כרטיס האשראי אל מסוף התשלום, הובילה למהפכה אמיתית בעולם ביצוע העסקאות. לשלם בקלות, בנוחות ותוך שניות ספורות, בלי למסור את הכרטיס יקר הערך למוכר. כיום, גם שעונים חכמים רבים יכולים להציע עבורכם את אותה החוויה, ואפילו יותר מזה. 

שעונים חכמים
הגיע הזמן להתקדם לשעונים חכמים!

מצמידים את היד ומשלמים

שעונים חכמים שתומכים בשיטת התשלום בטאצ', יאפשרו לכם לצאת מהבית במינימום אתגרים. לעשות קניות גם אם שכחתם את הארנק, ולהפסיק להיסחב עם כסף מזומן. אופן השימוש דומה לזה של תשלום באמצעות נייד, כשההבדל הוא שעם שעונים חכמים אפילו לא צריך להוציא את הסמארטפון מהתיק. פשוט מגיעים לקופה שתומכת בתשלום בטאצ', מקרבים אל המסוף את השעון החכם שהוגדרה בו אפשרות התשלום וזה הכול. 

מאחר שהשעון נמצא עליכם, מדובר בשיטת התשלום הבטוחה ביותר. בלי לחשוש שייגנב לכם הארנק או הטלפון הנייד, בלי לדאוג שתשכחו אותם, ועם הכמות הכי קטנה של חפצים. יצאתם לסידורים או לריצת בוקר? אתם לא צריכים לעבור בבית כדי לקפוץ לסופר בחזור. משתמשים בשעון לצורך התשלום, ויכולים להמשיך הלאה בסדר היום. 

שיטת התשלום עם שעונים חכמים גם לא מחייבת אתכם להיפרד מאמצעי התשלום אפילו לרגע. זאת בניגוד לכרטיסי אשראי במודל הרגיל. מה שאומר שלא תצטרכו להמתין שנותן השירות יחזיר את האשראי שלכם, ותוכלו לשלם וללכת בו במקום. אז אם חשבתם שקניית שעונים חכמים לא שימושית עבורכם, ייתכן שכדאי לכם לחשב מסלול (או תשלום) מחדש. 

שעונים חכמים
אפשר להשאיר את הארנק בבית ולהתקדם לשעונים חכמים

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*