Home » Uncategorized » ביטוח אחריות מקצועית | ביטוח מקצועי | ביטוח מנהלים- אחריות מקצועית
ביטוח אחריות מקצועית | ביטוח מקצועי | ביטוח מנהלים- אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית | ביטוח מקצועי | ביטוח מנהלים- אחריות מקצועית

אחריות מקצועית

ישנם אנשים רבים אשר עוסקים במקצועות חופשיים, מקצועות חופשיים אלו הם מקצועות אשר בהם מתנהלים אל מול הלקוח.

ואכן ישנם אנשים רבים אשר עוסקים במקצועות חופשיים ומגישים סיוע וטיפול ללקוחותיהם, אותם אנשים מחזיקים פעמים רבות בפוליסת ביטוח הנקראת אחריות מקצועית.

בין אם מדובר באנשים העוסקים כעורכי דין, עיתונאים, הנדסאים, אדריכלים, או כאלו אשר עוסקים במקצועות שונים.

כל מה שמשותף להם זוהי האפשרות שמא אחד מלקוחותיהם יחוש שהוא נפגע ובעקבות כך יווצר מצב שאותו לקוח יתבע את המטפל אשר הגיש לו טיפול.

בכדי להיות חסינים מראש ומבוטחים אזי מומלץ לרכוש ביטוח אחריות מקצועית ובכך הינכם תוכלו להמשיך בעבודתכם בראש שקט ללא כל חשש מהתביעות היכולות להתקיים מולכם.

 

ביטוח אחריות מקצועית יכול להיות מופעל במקרים של תביעות לרשלנות, לטעות או למחדל של בעל המקצוע. אולם פוליסות ביטוח אחריות מקצועית כוללות סייגים ברורים שעל פיהם במקרים של פעולה לקויה שנעשתה בזדון על ידי בעל המקצוע – לא יכסה ביטוח אחריות מקצועית את המחדל ובעל המקצוע לא יקבל כל פיצוי כספי.

פוליסות ביטוח אחריות מקצועית מכסות גם את הוצאות המשפט שיידרש בעל המקצוע לשלם כאשר תוגש נגדו תביעה בגין רשלנות. אולם חשוב מאוד לזכור שישנן חברות ביטוח הדורשות מן המבוטחים לקבל מהן הסכמה מראש ובכתב במקרים של תביעה משפטית, לצורך הכרה בתביעה וקבלת פיצוי כספי בגינה. אם לא יתקבל אישור מראש – לא יקבל בעל ביטוח אחריות מקצועית את הפיצוי הכספי על הוצאות המשפט מחברת הביטוח.

ישנם אנשים אשר עוסקים במקצועות חופשים, הביטוח אחריות מקצועית עוזר להבין מהו גבול כיסוי ביטוחי במקרים של תביעות שונות המתקיימות על ידי לקוחות.

ואכן אותה רשלנות יכולה לנבוע פעמים רבות מתמימות לב וללא כוונות רעות, שכן ישנם מצבים אשר בהם המטפל ניסה להעניק את השירות הטוב ביותר אך התרחש מצב שהשירות לא היה כמו שציפו ועל כן מתקיימת אותה תביעה.

ועל כן מומלץ להיות מבוטחים מראש ביטוח אחריות מקצועית המעניק את האפשרות להנות מהעבודה בראש שקט ללא כל חששות נגד התביעות היכולות להתרחש בכל עת.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*