Home » Uncategorized » סליקת כרטיס אשראי | סליקה באינטרנט | חברות סליקה -חברות סליקה באינטרנט
סליקת כרטיס אשראי | סליקה באינטרנט | חברות סליקה -חברות סליקה באינטרנט

סליקת כרטיס אשראי | סליקה באינטרנט | חברות סליקה -חברות סליקה באינטרנט

חברות סליקה באינטרנט

 

בעבר, על מנת לבצע עסקאות אשראי היית נדרש להגיע אל בית העסק, להמתין בתור עד שתקבל מענה אנושי, להגיש את כרטיס האשראי שלך, להמתין עד שנותן השירות 'יגהץ' אותו במכשיר הדפוס הכבד שהחזיק ורק אז – הסתיימה העסקה. כיום, חברות סליקה באינטרנט מאפשרות לקצר את התהליך באופן משמעותי.

 

חברות סליקה באינטרנט מאפשרות ללקוחותיהן – נותני השירותים – להציע דרך האינטרנט את מרכולתם. באופן זה, לקוחות יכולים להתחבר אל האתרים המסחריים שהקימו, לבצע עסקאות אשראי מאובטחות. המידע יועבר ישירות לחברות סליקה באינטרנט ומשם אל חברות האשראי. אפשרות זו, שמספקות חברות סליקה באינטרנט, כוללת יתרונות רבים. היא מאפשרת לנותן השירותים להיות זמין ללקוחות – גם לאלה שיכולים לבצע עסקאות בשעות לא שגרתיות. היא מספקת אפשרות לביצוע עסקה מהירה, יעילה ומהירה מבלי שלקוחות קבועים או מזדמנים יידרשו להמתין יותר מדי זמן עד לסיום הליך העסקה. חברות סליקה באינטרנט מאפשרות להעניק מענה מיידי ללקוחות האתר. באופן זה – לא יידרשו הלקוחות להמתין בתור אלא יקבלו את מבוקשם ויבצעו עסקה מייד כשהחליטו על כך.

חברות סליקה באינטרנט והאפשרויות שהן פיתחו עבור נותני שירותים אפשרו להגדיל את מחזורי המכירות באופן ניכר. זאת, משום שבאתרי האינטרנט ניתן לבצע עסקאות עשרים וארבע שעות ביממה ושבעה ימים בשבוע, מכל נקודה על הגלובוס. בין אם מדובר בשעות יום או לילה, שעות סבירות או לא. כל שעה היא שעה טובה לסגירת עסקה באינטרנט.

חברות הסליקה באינטרנט מספקות ללקוחותיהן, בעלי האתרים המסחריים, אפשרות למעקב ולבקרה בזמן אמת על נתוני המכירות. מעקב זה כולל פעמים רבות גם רישום היסטוריה של עסקאות באופן שיאפשר לבצע מחשבה מחודשת, אם כזו נצרכת, לצורך שיפור רווחיות האתר. במקביל, מספקות חברות סליקה באינטרנט חשבוניות בעלות חתימה דיגיטלית הנשלחות אוטומטית אל לקוחות האתר המסחרי מייד עם אישור עסקת האשראי.

 

על מנת שחברות סליקה באינטרנט יקבלו אישור פעולה, על האתרים המזמינים את שירותיהן לעמוד בדרישות לעבודה עם חברות אשראי. דרישות אלה כוללות רשימת לקוחות, תיק במס הכנסה וחשבון בנק, אתר אינטרנט פעיל בעל תקנון שימוש הכולל תנאי רכישה והחזרת מוצרים ודף סליקה בעל הצפנת SSL לאבטחת המידע של כרטיסי האשראי.

 

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*