Home » Uncategorized » יס פלאנט | כרטיסים לסרט | 1+1 yes planet – yes planet
יס פלאנט | כרטיסים לסרט | 1+1 yes planet – yes planet

יס פלאנט | כרטיסים לסרט | 1+1 yes planet – yes planet

yes planet

 

yes planet הוא מקום אשר מציע חווית קולנוע עבור כל המשפחה.

כל המשפחה יכולים להגיע ולהנות מחווית צפייה מרגשת שמתקיימת בכל אחד מבתי הקולנוע הפזורים בארץ, אלו אשר מגיעים אל הyes planet נהנים מחוויה קולנועית שקשורה גם במערכות שמע מתקדמות, גם בכיסאות מרווחים, וכן ביחס מפנק הניתן בכל אחד מבתי הקולנוע של רשת זו.

כולם יכולים להנות מבילוי בyes planet בין אם זה כאלה אשר מגיעים כזוג ובין אם זה כאלה אשר מגיעים כמשפחה או כקבוצת חברים שרוצים לצאת לבילוי לערב מהנה.

 

בתי הקולנוע של רשתyes planet פזורים בכל רחבי הארץ ואכן הנכם יכולים להנות מאולמות מפנקים, מערכת הסאונד הקיימת שם היא מבין המתקדמות, וכן השידור הדיגיטלי הוא שידור איכותי ועל כן הצפייה שנעשית שם היא צפייה איכותית ועל רמה.

 

הyes planet מציע מגוון של סרטים שונים חלקם סרטים עבור ילדים וחלקם סרטים עבור מבוגרים, למשל ניתן לראות שבשעות הבוקר יש בד"כ סרטים עבור ילדים ואילו משעות הערב ואילך ישנם סרטים עבור גדולים.

הסרטי ילדים הם מדובבים ועל כן ניתן לראות את התרגום של הסרט ולהבין את הסרט.

אם הנכם רוצים לדעת איזה סרטים משודרים, באיזה ימים, ובאיזה שעות, אזי הנכם יכולים לבדוק זאת באתר האינטרנט, שם יוענק לכם כל המידע שהנכם זקוקים לו.

הyes planet מציע מגוון סרטים, חלקם סרטים רגילים חלקם סרטים בצפייה של תלת מימד, חלקם סרטים, ישנם גם סרטים שהצפייה אליהם היא בvip.

צפייה בסרטי vip, מעניקה אפשרות להנות מהסרט ומדברים אשר כלולים בכך, משום שכאשר מגיעים לסרטי vip מקבלים ארוחה שניתן לאכול בה ללא הגבלה, הארוחה היא בד"כ חלבית, ישנם גם קינוחים רבים, משקאות, גלידות, ואף ניתן להכניס לסרט פופקורן לפי הכמות הרצויה.

גם הישיבה בyes planet vip היא שונה, משום שאולמות הvip הם מופרדים ואינם מעורבבים עם שאר הצופים המגיעים לצפות בסרטים.

הכסאות הם כסאות נוחים שניתן להתרווח בהם בהנאה ולכוון את המשוב לפי הנוחות, בין אם זה בגב ובין אם זה ברגליים.

אם כן גם אם הנכם מגיעים לסרט רגיל או לסרט vip ב-yes planet,תינתן לכם חוויה עצומה.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*