Home » Uncategorized » שחיית חתירה נכונה | שחייה | תחרות שחייה – שחיית חתירה
שחיית חתירה נכונה | שחייה | תחרות שחייה – שחיית חתירה

שחיית חתירה נכונה | שחייה | תחרות שחייה – שחיית חתירה

שחיית חתירה

 

שחיית חתירה הינה שחייה מוצלחת וטובה שאנשים רבים מבצעים אותה.

אדם אשר יודע לשחות מעניק לעצמו אופן שהייה בטוח במים משום שעל ידי השחייה האדם יכול להנות במים ולנוע ללא כל חשש ממים עמוקים.

 

קיימים כמה סוגים של שחיות וכל אחת מהשחיות מהווה דרך בכדי שיהיה ניתן לשחות, בין אם זה בבריכה, בים, או בכל מקום אחר של מים.

את השחיות השונות ניתן ללמוד באופן עצמאי על ידי נסיון של אופן ביצוע התהליך, וכן על ידי חוגים.

בחוגים השונים נלמדות שיטות השחיה, שחיית חתירה, ובמקומות מסוימים נלמדת אף שחיית חתירה ti, שזוהי שחייה הדומה לסגנון שחיית חתירה אך שונה ממנה בכך שהיא קלה יותר ואיננה דורשת מאמץ מירבי של שרירי הידיים, פעולת השחייה של שחיית ti מתבצעת על ידי תנועות מתמשכות.

 

אלו השוחים שחיית חתירה יכולים לבצע את מהלך השחייה הזו באופן כזה שראשו של האדם מוטה לצד והידיים חותרות, אך ישנם גם כאלה שקשה עבורם שחייה זאת בשל האבקות עם המים.

איו ספק בכך ששחיית חתירה  נחשבת כשחייה יחסית קשה המפעילה לחץ רב. פותחה בארה"ב שיטת שחייה שנקראת ti בה ניתן לשחות חתירה ללא מאמץ.

 

כל פעילות השחייה היא פעילות בעלת ערך חשוב ביותר משום שעל ידי כך האדם יכול משהייה במים בין אם מדובר בתקופת החורף כאשר הולכים לבריכות מחוממות ובין אם מדובר בתקופת הקיץ כאשר הולכים למקומות רבים של מים.

אנשים רבים לומדים את השחיית חתירה  בדרך עצמאית, אך גם אם האדם מבוגר ואיננו יודע לשחות אף פעם זה לא מאוחר ללכת ללמוד שחייה, ואכן ניתן לראות שמתקיימים חוגי שחייה למבוגרים, בדיוק כמו שמתקיימים חוגי שחייה לילדים.

 

בחוגים הללו מלמדים את אותו תוכן, אופן ביצוע הפעולות באופן הטוב ביותר.

וכן מלמדים את השחיית חזה ואת השחיית חתירה שלב אחר שלב עד להשגת התוצאה הרצויה.

ואכן פעילות זו היא איננה מסובכת מדי, וכאשר לומדים את דרך הביצוע יכולים להפוך להיות שחיינים טובים.

 

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*