Home » Uncategorized » מוזיאונים לילדים | אמנות | כרטיסים למוזיאון – מוזיאונים
מוזיאונים לילדים | אמנות | כרטיסים למוזיאון – מוזיאונים

מוזיאונים לילדים | אמנות | כרטיסים למוזיאון – מוזיאונים

מוזיאונים לילדים | אמנות | כרטיסים למוזיאון – מוזיאונים

בערים המרכזיות בארץ ישראל ניתן למצוא מוזיאונים שונים , הקשורים בנושאים שונים כמו למשל מוזיאון יד ושם העוסק בנושא השואה, מוזיאון המדע , מוזיאון בית התפוצות , מוזיאון הילדים ועוד.

בכל המוזיאונים מוצגים חפצי אומנות שונים, תמונות , פסלים ומייצגים , מסמכים , תיעודי וידאו ועוד.

אם ברצונכם לחקור ולגלות על תרבויות שונות , בין אם זאת התרבות והמורשת הישראלית ובין אם זה של מדינות אחרות, במוזיאונים תוכלו למצוא זאת.

החפצים המוצגים במוזיאון הם בדר"כ בעלי היסטוריה של שנים ארוכות , ונחשבים לאוצר של ממש, בעלי ערך כספי רב וחשיבות תרבותית עליה יש להגן ולשמור.

מטרת המוזיאונים היא שמירה על ההיסטוריה והנצחתה , הענקת ידע חדש או העמקת ידע למבקרים המגיעים אל המוזיאונים.

ישנם מוזיאונים המצגים דברים מהעבר הרחוק וישנם המציגים דברים עדכניים וחדשניים של אומנים בני דורינו.

בארץ ישראל ניתן לבקר בסוגים שונים של מוזיאונים, אשר מושכים אליהם קהל רב מהארץ ומהעולם , אנשים בגילאים שונים, מילדים ועד קשישים.

אחד המוזיאונים הבאמת חשובים בעולם השוכן בישראל הוא מוזיאון יד ושם המציג את ההיסטוריה של השואה בה נרצחו 6 מיליון יהודים. ביד ושם ניתן לחזות בהיסטוריה מתחילתה של המלחמה ועד סופה.

אל מוזיאון יד ושם מגיעים אנשים רבים , בעיקר ילדים המגיעים מטעם בית הספר למטרת לימוד וחינוך. במוזיאון יד ושם ניתן לראות פריטים מתקופת השואה, מסמכים וסרטונים.

מבנה מוזיאון יש ושם הוא מיוחד מאוד ובא להמחיש את החושך והאור. המבנה בנוי בצורת משולש, בכניסה , כלומר בתחילת המלחמה האיזור מאוד חשוך וכאשר מתקרבים לסוף ניתן לראות אור גדול המגיע מהיציאה של המוזיאון שבעצם מסמן את סוף המלחמה ואת "האור בקצה המנהרה".

ישנם מוזיאונים הקשורים לצה"ל , למורשת הלחימה ולחיילות השונים.

בין המוזיאונים של צה"ל ניתן למצוא את מוזיאון חיל האוויר בחצרים בו ממוקמים מטוסים ומסוקים, צפייה בסרטים של ההיסטוריה של חיל האוויר הישראלי ותערוכות רבות.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*