Home » Uncategorized » קופסת הפלא ששינתה את העולם -טלוויזיות
קופסת הפלא ששינתה את העולם -טלוויזיות

קופסת הפלא ששינתה את העולם -טלוויזיות

בעשורים האחרונים הפכו הטלוויזיות לחלק בלתי נפרד מחיינו ומתרבות הפנאי שלנו. בשנים האחרונות המסכים ממלאים את רב שעות ימינו השגרתיות. הטלוויזיות שהחלו את דרכן כמכשיר חשמלי שנועד לבדר, ממש כמו כל משחק אחר, הפכו בין רגע למרכז הבית, ובכלל למרכז החיים שלנו.

 

בכל בית יש מספר טלוויזיות. כיום, אנשים אינם מסתפקים עוד בטלוויזיה אחת בסלון ביתם, והם מעדיפים לצייד את הבית במספר טלוויזיות הפזורות בחדרי השינה, חדרי הסבה, טלוויזיות להורים וגם טלוויזיות לילדים. אף אחד היום לא מדמיין את חיי הפנאי שלו ושל ילדיו ללא טלוויזיות.

אנו מפיקים רבות מהמכשיר החשמלי המופלא הזה, והוא הפך להיות כבר הרבה מעבר לקופסת בידור שצופים בה כמשחק או למלא את שעות הפנאי. הטלויזיה הפכה כבר מזמן לכלי תקשורת חשוב מאין כמוהו. אנשים מחוברים לקופסהת התקשורת הזו והיא הקשר העיקרי שלהם פעמים רבות לעולם הרחב.

הטלויה מאפשרת להם להיות מחוברים ומעודכנים לכל מה שקורה סביבים בארץ ובעולם וחלוות ממש על ספת ביתם את כל אותם הדברין שקורים ברגעי אמת במקומות אחרים ורחוקים.

 

טלוויזיות מאפשרות ערוץ תקשורת לכל אדם, ללמידה, לידע ולתכני לימוד חדשים, לפנאי, לבידור ולהפגת השיעמום. היא פותחת אותנו לעולם רחב הרבה יותר מזה שאנו יכולים להכיל בחיינו האמיתיים והטלוויזיה היא למעשה צוהר לעולם הרחב, שאי אפשר לוותר עליו.

טלוויזיות מעוררות מחלוקת בין אנשים כיום. כולם מדברים על מכשיר הפלא הזה שהפך למרכז העולם וכולם סובבים סביבו. הוא ממכר ומשעבד לעתים ואנשי חינוך רבים טוענים לחסרונות שהוא נותן בחיינו ובחיי ילדינו. מצד שני קשה להתעלם מהיתרונות שהטלוויזיה העניקה לחיינו ולעתים לא ברור כלל איך חיינו קודם לכן בעולם נטול טלוויזיות, ובודאי שקשה לנו לדמיין את עמנו חיים כיום ללא המכשיר המרכזי בחיינו.

 

הטלוויזיות הן בסך הכל קופסאות, מכשירים, חומר, אך הקופסאות הללו מעשירות את חיינו ברמה כזו שמשנה חיים, מפיגה בדידות, פותחת צוהר לעולם הרחב, מעבירה תקשורת ברמה הגבוהה ביותר ומעניקה תכנים בצורה הטובה ביותר. הטלוויזיות הן ללא ספק עומדות במרכז החיים של אנשים רבים.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*