Home » אטרקציות » יקב » מכירים את היינות של יקב אדיר ?

מכירים את היינות של יקב אדיר ?

 יקב אדיר

יקב אדיר מציע מבחר של יינות מסוגים אותם תוכלו למצוא בכל מיני חנויות ברחבי הארץ. ואם אתם מגיעים לאזור הצפון, תוכלו אף לקפוץ לביקור במרכז המבקרים של היקב, ולקנות את היין האהוב עליכם ישירות משם.

אם אתם מחובבי היין, סיכוי רב כי אתם מאלו שאוהבים להתנסות בסוגים שונים מבצירים שונים. רבים נוהגים לבקר ביקבים על מנת לרכוש את היין האהוב עליכם או על מנת להכיר יינות חדשים. אחרים אמנם לא ירחיקו עד יקב מסוים, אך ללא ספק יעדיפו לבקר בחנות יינות על מנת למצוא את היינות הנחשבים והאיכותיים ביותר.

יקב אדיר, אשר נמצא בצפון הארץ, הינו יקב משפחתי אשר שם דגש על ייצור יין המשקף את התנאים בהם הענבים גדלו ונבצרו. יקב אדיר נמצא בגליל העליון, ומזמין את כולם לבקר ביקב, בין אם הינכם תושבי הצפון ובין אם אתם מתכננים טיול באזור.

מה ניתן למצוא ביקב אדיר?

ליקב ייצור פרטי של יינות מסוגים שונים, כמו למשל הפלאטו, שרדונה, קברנה סוביניון ויינות קינוחים. לכל אחד מאפיינים שונים וכן בציר שונה. כל אחד יכול ליהנות מיין על פי טעמו ותקציבו הכספי. מידע על היינות תוכלו למצוא באתר החברה של יקב אדיר באינטרנט.

ואם מדברים על אתר האינטרנט של יקב אדיר, שם תוכלו למצוא מידע נוסף אודות היקב, כמו על תהליך ייצור היין, מידע אודות היקב, אזכורים על היקב בתקשורת וכן מידע חיוני ופרטים ליצירת קשר במידה ותרצו. אם תרצו לבדוק היכן ניתן לרכוש יינות של היקב, גם את מידע זה תוכלו למצוא באתר, כאשר תוכלו לראות פרטים של חנויות לפי אזורים ומספרי טלפון.

ליקב גם מרכז מבקרים אשר מזמין את כולם לבוא, כולל הילדים. הביקור במרכז כולל סיור עם מדריך מקצועי, אשר יסביר לכם על היקב, על היינות וידגים לכם על כל תהליך הייצור. תזכו לקבל טעימות של יינות, וכמובן כי לאחר מכן תוכלו לרכוש יינות לביתכם.

ביקב אדיר ניתן לעשות ימי כיף במרכז המבקרים, כאשר תוכלו לבחור במגוון סיורים על פי דרישותיכם. תוכלו לעשות סיור הכולל גם ארוחות, סיורי יין וגבינות, סדנאות ואף שילוב של סיור עם מבחר טיולים באזור.

ימי כיף ביקב אדיר תוכלו לעשות לגיבוש עובדי חברה, קבוצת חברים, משפחה ולכל קבוצה אחרת. מידע על כך תוכלו למצוא באתר של מרכז המבקרים של היקב, וכן ליצור קשר עם נציגי החברה לקבלת פרטים נוספים ותיאום פעילות.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*