Home » Uncategorized » כרטיסים לסופרלנד | מתקנים בסופרלנד | אטרקציות- סופרלנד
כרטיסים לסופרלנד | מתקנים בסופרלנד | אטרקציות- סופרלנד

כרטיסים לסופרלנד | מתקנים בסופרלנד | אטרקציות- סופרלנד

סופרלנד

סופרלנד זהו פארק שעשועים אשר נחשב לפארק השעשועים הגדול ביותר שקיים בישראל, ואכן זהו פארק שעשועים אשר יש בו מתקנים רבים המעניקים אטרקציה והנאה מתמשכת.

ילדים רבים מגיעים לסופרלנד במהלך השנה, ואכן זהו מקום אשר מתאים לכל הגילאים גם לילדים קטנים וגם לילדים בגילאים מעט יותר גדולים, ואף לבני נוער.

ישנם מתקני אקסטרים רבים הנמצאים בסופרלנד ומהווים אפשרות להנות מדופק ורמת אדרנלין גבוהה.

המתקנים בסופרלנד נחשבים למתקנים משוכללים אשר מעניקים חוויה רבה למשתמשים.

ישנם אף מדשאות ושטחים המיועדים עבור ישיבה.

ישנו אגם אשר ניתן לשוט בו עם סירות ופדלים ובכך להנות מחוויה מתמשכת.

ניתן לרכוש כרטיס כניסה לסופרלנד טרם אשר מגיעים, לעיתים ניתן לרכשו זאת אף במבצעים והטבות שונות, למשל הללו אשר עובדים בהסתדרות המורים או הללו שיש להם כרטיס חבר והם אנשי קבע בצבא.

אם אינכם רכשתם כרטיסים מראש בטרם עת אזי ניתן לרכוש את הכרטיסים בקופות של הסופרלנד.

משום שהסופרלנד ממוקם בראשון אזי ישנם מבצעים והטבות אשר ניתנים עבור הללו אשר גרים בראשון, יש להציג תעודת זהות מזהה בהגיעכם לרכוש את הכרטיסים ובכך תינתן אותה הנחה.

הסופרלנד הוא מקום אשר פתוח בד"כ בימי ראשון עד חמישי משעות הבוקר עד שעות הערב, בתקופות הקיץ והחופשות אשר בהם הילדים נמצאים בחופשה בביתם.

אך טרם אשר מגיעים לסופרלנד יש לבדוק שהיום שהנכם מתכוונים להגיע בו הוא אכן יום אשר פתוח לקהל הרחב וזאת משום שישנם ימים הסגורים לקבוצות מסוימות, כגון קייטנות שמביאות את הילדים ליום כיף בסופרלנד.

ניתן לערוך אירועים פרטיים וימי הולדת בסופרלנד, כמו כן, ניתן לסגור את האתר לאירועים פרטיים סגורים מ500 משתתפים ומעלה או אירועי חברה מ100 משתתפים ומעלה.

אירועים שמתקיימים בימים בהם פעילות הסופרלנד נמשכת כרגיל ויש כניסה לקהל הרחב יתקיימו כאשר כמות המשתתפים היא 50 ומעלה.

איין ספק שהסופרלנד הוא מקום אשר יעניק עבור אלו המגיעים אליו חוויה והנאה מרובה, וזהו המקום האידיאלי על מנת להנות מיום מלא באתגר, אטרקציה, והנאה הנמשכת לאורך כל היום.

 

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*