Home » Uncategorized » בילויים משפחתיים | בילויים בחיק הטבע | אטרקציות – בילויים
בילויים משפחתיים | בילויים בחיק הטבע | אטרקציות – בילויים

בילויים משפחתיים | בילויים בחיק הטבע | אטרקציות – בילויים

בילויים

מי לא אוהב בילויים, לבלות זה אומר להנות, לחוות רגעים של כייף, רגעים שבהם אנחנו מוצאים את האושר, גם אם במנות קטנות. אם בכל יום אנו נכנעים לעומס וקורסים תחת השגרה הלוחצת, אנו נהנים לשוב על בילויים של סופי השבוע. וכדי לבלות, לכל אחד מאתנו יש את הנוסחה המיוחדת שלו לבילויים שעושים לו טוב. בילויים משפחתיים עם הילדים, הכוללים טיולים, סיורים לימודיים או פיקניק בחיק הטבע, ואפילו בילויים בבית או אצל חברים ובני משפחה יכולים להיות חוויה משפחתית נעימה לשבתות.

אחרים אוהבים בילויים מאתגרים כאלה שיוציאו אותם לגמרי מאזור הנוחות שלהם ויגרמו להם להעיז לעשות משהו חדש שלא התנסו בו. חוויות מאתגרות יש מכל הסוגים. בילויים הכוללים ספורט אתגרי , רכיבה על אופניים יכולה להיות כזו, ריצה או שיט, כאשר בכל אחד מענפי הספורט ניתן לאתגר ולהתפתח , להשתתף בתחרויות ולהתאמן ומתוח את היכולות עוד ועוד.

יהיו כאלה שיעדיפו בילויים הקשורים לאוכל. בילויים קולינריים יכולים להיות נפלאים ומעוררי תאבון. בילויים במסעדות ובתי קפה יכולים להמשך לנצח, בכל בילוי שכזה ניתן לבקר במקום חדש בו מגישים מאכלים שונים וייחודיים ולהנות מהאוכל ומהחוויה של הישיבה סביב שולחן האוכל. כמובן שבילויים קולינריים יכולים להיות גם בבית. כיום התפתח מאוד ענף חדש יחסית של בילויים קולינריים בבית מארח של שף או טבח שמזמין אל ביתו קבוצת סועדים ומבשל להם באופן פרטי ארוחה שלמה. הם זוכים בחוויה מסוג שונה, של ארוחה באוירה אינטימית במטבח השף וההנאה היא ייחודית.

בילויים מסוג אחר לגמרי הם בילויים לבד. אנשים שמעדיפים לבלות זמן איכות עם עצמם. אוהבים את השקט והשלווה ומעדיפים לזכות בזמן של קריאת ספר, או עיסוק בתחביב כלשהו עם עצמם. בילויים מסוג זה מעשירים את האני האישי שלנו וגורמים לסיפוק אישי ותחושת אושר פרטית שממלאה אותנו באנרגיות וכוחות מחודשים למרוץ השגרתי של החיים. ובכלל בילויים מכל סוג שהוא נחוצים לכל אחד מאתנו כמו אויר לנשימה, לקחת פסק זמן מכל המחויבויות ומכל אותם הדברים שאנו נאלצים לעשות ופשוט לעשות את הדברים שאנחנו אוהבים באמת.

 

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*