Home » Uncategorized » ביטוח מקצועי | אחריות מקצועית | ביטוח מנהלים- ביטוח אחריות מקצועית
ביטוח מקצועי | אחריות מקצועית | ביטוח מנהלים- ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח מקצועי | אחריות מקצועית | ביטוח מנהלים- ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית זהו ביטוח אשר נועד על מנת להעניק לאדם אפשרות להמשיך בעבודתו ללא חשש מפני תביעות מסוגים שונים העלולים להתקיים מולו בכל עת מצד לקוחות שונים אשר לטענתם היה טיפול רשלני מולם ועל כן הם תובעים את אלו שהגישו לפניהם את אותו טיפול.

ואכן ישנם אנשים רבים אשר עוסקים במקצועות חופשיים המתקיימים מול לקוחות, אותם מקצועות יכולים להיות מקצועות כמו יועצי מס, עורכי דין, רואי חשבון, מתווכים ועוד מקצועות באותו סגנון.

על ידי הביטוח אחריות מקצועית ניתן להמשיך לעבוד בראש שקט ללא כל דאגות או חששות מפני התביעות השונות.

באמצעות ביטוח אחריות מקצועית יכול האדם להציל את עצמו מפני אובדן כספי רב העלול להגיע לו כתוצאה מכל התביעות הרבות.

אכן ניתן לראות שביטוח אחריות מקצועית זהו ביטוח בעל אחריות רבה ובעל יתרונות רבים אשר כל מטרתו היא להעניק את אותה חסות והגנה לאדם העוסק במקצוע מסוג מקצוע חופשי.

נכון להיום גוברת המגמה של הגשת תביעות נגד בעלי מקצוע חופשיים, שכן אנשים כיום מודעים לכל הזכויות המגיעות להם וכאשר אדם רואה שאיננו קיבל את השירות הטוב ביותר ושהתקיים מולו מצב של רשלנות אזי הוא תובע את אותו בעל עסק שהגיש לפניו טיפול מסוג זה.

משום כך לכל בעל מקצוע מוטלת האחריות להיות מבוטח בביטוח המעניק את אותה חסות והגנה.

ביטוח אחריות מקצועית זהו ביטוח אשר מתאים לבעלי צורך חיוני, ביטוח זה מאפשר לבעל הביטוח להמשיך לעסוק בעסק שלו ללא חשש מפני התביעות , הביטוח אחריות מקצועית ניתן עד לגובה של גבול האחריות המוסכם עם חברת הביטוח ואשר נקוב בפוליסה.

טרם אשר בוחרים בביטוח אחריות מקצועית יש לבדוק מידע אודות כל הביטוחים ולבחור בביטוח המתאים ביותר עבורכם שכן התנאים משתנים בין ביטוח לביטוח.

כמובן שכל חברת ביטוח תרצה להעניק את הטוב ביותר ללקוחותיה וזאת על מנת שהלקוחות יהיו מרוצים וירצו להמשיך להתנהל תחת אותה חברת ביטוח.

ביטוח זה מעניק לאדם אף חסות והגנה נגד נזקים צד ג' הנעשים בגין אותה רשלנות.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*