Home » אטרקציות » תיאטרון » תיאטרון בית ליסין

תיאטרון בית ליסין

תיאטרון בית ליסין

תיאטרון בית ליסין החל את דרכו בשנת 1980 באולם קטן בתל אביב, בסמוך לרחוב ליסין ומשם קיבל את שמו. מאז תחילת דרכו עשה התיאטרון כברת דרך והיום משכנו ממוקם ברחוב דיזינגוף בתל אביב והוא נחשב לתיאטרון השני בגודלו בארץ.

תיאטרון בית ליסין הוא מציג מידי ערב את ההצגות בשלושה אולמות בתל אביב ובנוסף לכך את ההצגות שלו ניתן למצוא בהיכלי התרבות ובתיאטראות הנמצאים ברחבי הארץ. הצגות התיאטרון מקוריות בחלקן ונותנות במה ליצירה הישראלית ובחלקן נחשף קהל הצופים למחזות מרחבי כל העולם.

ההצגות של תיאטרון בית ליסין זמינות לקהל בכל רחבי ארץ. אמנם היום התיאטרון נמצא במשכנו החדש שברחוב דיזינגוף תל אביב, אך ההצגות מגיעות להיכלי תרבות הפזורים בכל רחבי הארץ. מנויים באותם היכלים יכולים ליהנות מהיצירות כחלק מהמנוי שלהם וצופים שרוצים ליהנות מערב נפלא והצגה מושקעת יוכלו לבחור היכן לראותאת ההצגות שנוצרו בתיאטרון. מחלקת המנויים של תיאטרון בית ליסין תשמח לסייע לכם ולהתאים יחד אתכם את המנוי המתאים ביותר. בין היתר התיאטרון מציע עם מנויים לקבוצות ומוסדות כמו ועדי עובדים וזאת כדי לאפשר לכל אחד ואחת ליהנות מחוויית תיאטרון תרבותית.

תיאטרון בית ליסין

תיאטרון בית ליסין

פסטיבל פותחים במה של תיאטרון בית ליסין

מידי שנה מקפיד תיאטרון בית ליסין לחשוף את הקהל הישראלי לתרבות המחזות הישראלים ומקיים את פסטיבל "פותחים במה". הפסטיבל הוא אחד מהאירועים החשובים ביותר בתחום התיאטרון הישראלי והוא מזמין מחזאים בתחילת דרכם להציג את יצירותיהם. המטרה של התיאטרון היא לא רק להציג מחזות שהצליחו ברחבי העולם, אלא גם לפתח את היצירה הישראלית המקומית ומאז הקמת התיאטרון ועד היום הועלו מחזות רבים אשר נכתבו על ידי יוצרים מקומיים וזאת לצד הבאת מחזות חשובים מהעולם כולו.

המטרה של תיאטרון בית ליסין היא לתת במה ליוצרים חדשים וזאת לצד יוצרים ותיקים. לתת במה ליצירה מקורית ישראלית לצד יצירות קלסיות המגיעות מרחבי העולם. ההצגות מוצגות באולמות התיאטרון שבתל אביב ובו זמנית הן מגיעות לכל רחבי הארץ. ניתן לומר כי התיאטרון עושה כל שביכולתו להעביר את החוויה התרבותית במגוון רבדיה לכל שכבות האוכלוסיה.

באתר האינטרנט של תיאטרון בית ליסין ניתן לראות אלו הצגות מוצגות במתחם התיאטרון עצמו ואלו הצגות מופיעות ברחבי הארץ. כמו כן, בקשר עם התיאטרון ניתן להתאים את תוכנית המנויים המתאימה לכם ביותר או לרכוש כרטיסים יחידים וזאת בלי כל צורך להגיע למקום עצמו.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*