Home » Uncategorized » תבניות אפייה | תבניות | תבנית לקאפקייקס – תבניות סיליקון
תבניות אפייה | תבניות | תבנית לקאפקייקס – תבניות סיליקון

תבניות אפייה | תבניות | תבנית לקאפקייקס – תבניות סיליקון

תבניות סיליקון

בין אם אתם מחפשים תבנית לקוביות קרח, לקוביות שוקולד או לאפייה, תבניות סיליקון הן הבחירה הנכונה. האיכותיות ביותר יחזיקו מעמד שנים רבות ויהיו עמידות בפני הקור של המקפיא או החום של התנור.

תבניות סיליקון הפכו להיות פריט נפוץ במטבח של כל בית כמעט, כיוון שהן מאפשרות לאפות ולהקפיא נוזלים ובמקביל גם מאפשרות לשלוף החוצה בקלות את מה שבתוכן. כשמדובר בהקפאה ורוצים לשמור על הצורה של הנוזל שמקפיאים, הן מצליחות לעשות את העבודה בצורה יוצאת מן הכלל!

בין השאר, התבניות יכולות לשמש לצורך הקפאת קוביות קרח, יצירת קוביות שוקולד ואפיית עוגות. על כן, הן מגיעות בגדלים שונים, וגם אפשר למצוא מגוון רחב של צורות עבור הקפאה ובישול.

בחירת התבנית הנכונה

כדי ליהנות מהתבנית לאורך זמן, האיכות היא הדבר החשוב ביותר. כיום, ניתן למצוא תבניות סיליקון ברמות שונות של איכות, והמחיר משתנה בהתאם. אם אתם נוהגים להשתמש בהן על בסיס קבוע ובוודאי אם אתם רוצים שהן תלווה אתכן לאורך שנים, כדאי לשלם יותר. בסך הכל, גם כשמדובר בתבניות האיכותיות ביותר, מדובר במחירים שהם ברי השגה ושווים לכל כיס.

תבניות סיליקון איכותיות הן כאלה שעמידות קודם כל לטמפרטורות של המקפיא וגם לטמפרטורות של התנור, כך שאפשר להקפיא איתן נוזלים ולאפות איתן במעלות גבוהות במיוחד ללא חשש של התפרקות ושחרור חומרים רעילים. בנוסף לכך, ככל שהתבנית איכותית יותר, כך היא גמישה יותר ועמידה בפני קימוטים וקיפולים למיניהם.

קטרים, צורות ושקעים

עבור הקפאה ועבור אפייה, תוכלו למצוא תבניות סיליקון בגדלים שונים, מגוון צורות ומספר שונה של שקעים. כמובן שניתן למצוא תבנית מסיליקון שנועדה לאפיית עוגה גדולה, וזו יכולה להיות גם בצורות מיוחדות של שושנה למשל. כמו כן, יש תבניות מרובעות או עגולות ותבניות להקפאת נוזלים במגוון צורות שכל אחת מציעה מספר שונה של שקעים.

איך לנקות את התבניות?

מה שמיוחד בתבניות הוא בעיקר העובדה שלא צריך להתאמץ כדי לנקות אותן, והלכלוך העודף יורד די בקלות. ולמרות זאת, צריך לנקות אותן כדי להסיר שומנים או חתיכות שקפאו ונדבקו.

מלבד האיכות, גם האופן שבו מנקים תבניות סיליקון משפיע על אורך החיים שלהן. כדאי לשמור עליהן לאורך זמן, חשוב שתדעו איך לנקות נכון את התבניות שברשותכם. חלק מהן אפשר לשטוף במייבש, אבל רובן צריכות ניקוי ידני עדין עם סבון ומים בלבד.

 

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*