Home » אופנה » סניקרס – הכיף שלי לסופ"ש
סניקרס – הכיף שלי לסופ"ש

סניקרס – הכיף שלי לסופ"ש

הסבתא האהובה שלי תמיד אמרה לי שיש שלושה דברים שאסור להתפשר עליהם: הרגליים, הגב והעיניים. כאשר אני חושבת על טובת הרגליים שלי אני מבינה שצריך להיעשות איזה שהוא משא ומתן משום שאני מאוד אוהבת נעלי עקב אבל הן פחות טובות לרגליים ולגב ולכן אם אני נועלת נעלי עקב במהלך השבוע אני משתדלת מאוד בסוף השבוע לעבור לנעול נעלי סניקרס בלבד.

נעלי סניקרס הם בעצם הגרסה המשודרגת לנעלי ספורט. אומנם אין להן את אותה תמיכה כמו של נעלי ספורט אבל הן הרבה יותר טובות לרגליים ולגב מאשר נעלי עקב או נעלי בובה ולכן עדיף תמיד לנעול אותן מאשר נעליים אחרות. היתרון המרכזי שיש לנעלי סניקרס בעיניי על פני נעליים אחרות הוא שאפשר להתאים אותן לכל לוק: בין אם מדובר על לבוש לשעות הבוקר ובין אם מדובר על לבוש לשעות הערב.

יש כל מיני סוגים של סניקרס: הקלאסיות שהן קיימות הכי הרבה שנים והן שטוחות לחלוטין, הגבוהות – שהן סוג של הקלאסיות אבל עם פלטפורמה ואז אפשר לנעול אותן גם ללבוש יום יומי וגם לערב. בדרך כלל את הנעליים שהן בצבע לבן ננעל למקום שהולכים אליו ביום ואילו את הנעליים הכהות ננעל למקום שיוצאים אליו בערב – בין אם מדובר במסיבה או הופעה. אני משתדלת כמה שאפשר להימנע מנעליים שלא נוחות או לא טובות לרגליים ולגב בסוף השבוע. סוף שבוע מטרתו לנוח – גם למוח וגם בכלל.

בגלל שזה המצב אז אני משתדלת ללכת רק עם נעלי הסניקרס שלי. על מנת שלא תהיינה לי בעיות עם בחירת הלבוש אני משתדלת לקנות כל עונה לפחות שני זוגות של סניקרס בצבעים שונים כך שתמיד יהיה לי משהו שאני אוהבת לנעול באיזה צבע שאני רוצה. אין דבר מבאס יותר מאשר שרוצים ללבוש משהו נוח ואז אין את הנעליים המתאימות לנעול יחד עם הלבוש הזה. על מנת להימנע ממצבים כאלו אני דואגת לקנות כל שנה עוד ועוד זוגות של סניקרס כך שלא יהיה לי חסר בשום צבע אף פעם.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*