Home » נופש בישראל » נופש בארץ: הצעות שוות לחופשה מושלמת בישראל

נופש בארץ: הצעות שוות לחופשה מושלמת בישראל

נופש בארץ

אין כמו חופשה בארץ. זוהי קביעה שמרבית הישראלים יחתמו עליה בשתי ידיים. אז לפני שתמהרו להזמין כרטיס טיסה ליעד כזה או אחר בחו"ל, קבלו את המדריך לבחירת נופש בישראל!

למה בישראל?

נופש בארץ מציע לתייר הישראלי הממוצע את כל הדרוש לחופשה מושלמת: גלויות נוף מדהימות, עשירות ומרגשות, בתי מלון וצימרים ברמה גבוהה, שחלקם אינם נופלים ברמתם מכל אופציה מקבילה מחוץ לגבולות הארץ, ומסלולי טבע מסעירים ומאתגרים במגוון רמות קושי, אותם ניתן להתאים לכל גיל. בלי להרחיק נדוד, בלי לשבור תכנית חיסכון ובמרחק נגיעה מהבית, נופש בארץ יספק לכם חופשה מרגשת ומדהימה. מומלץ!

איפה?  

נופש בארץ הוא תמיד עניין מבטיח. את מיקום החופשה הספציפי מומלץ להתאים בכובד ראש לעיתוי, להרכב היוצאים לחופשה, וגם לקריזה הרגעית. אם אתם יוצאים לבד ומפקידים את הילדים בידי מתנדב כלשהוא, תוכלו לבחור נופש בארץ בכל נקודה ברחבי הארץ, כאשר מלונות בוטיק יוקרתיים, או צימרים קסומים ושכוחים הממוקמים הרחק מעין אדם, יעשו לכם חופשה מושלמת. אם אתם מתכננים לחרוש את הסביבה, העדיפו צימר במיקום נגיש ונוח. לעומת זאת, אם אתם מתעתדים לנפוש בנחת ולרבוץ מול הנוף המפעים לאורך חלק ניכר מזמן הנופש שלכם, צימר הטובל בבוסתן עצי פרי מדיפי ניחוח או צימר המשקיף אל תכלת הים, יהווה עבורכם בחירה מושלמת. אם אתם יוצאים עם הילדים, העדיפו באופן מוצהר צימר הנגיש לאטרקציות שונות המותאמות לגילאי הילדים שלכם. כולל פארקים למיניהם, גנים קסומים לפיקניק משפחתי מושלם, ושאר אטרקציות שיהפכו את החופשה שלכם להצלחה מסחררת. מעבר לכך, מומלץ ביותר לבחור לבלות נופש בארץ באזור בו לא הרביתם לבקר בעבר. כך, אם חרשתם את הצפון מקצה לקצה, העדיפו הפעם דווקא את הדרום. ואם עבורכם נופש בארץ הוא חוויית בריאות על שפת ים המלח, העדיפו הפעם להרחיק אל הצפון או לירושלים, כך שחופשתכם תקבל ממד מקורי ומרענן של חדשנות ועניין.

צימר או מלון ?

ההחלטה על נופש בארץ כבר מזמן אינה מסתכמת בבחירת מלון. ישראלים רבים מעדיפים לנופש בצימרים למיניהם ברחבי הארץ, והבחירה בצימר האחד והיחיד מתוך אין ספור הצימרים הפזורים בישראל, איננה עסק קל. אז אם אתם חבר'ה שמרניים יחסית ומעדיפים להיצמד אל הידוע והמוכר, לכו על בית מלון. שם צפויות לכם כמה שפחות הפתעות… אם אתם יוזמתיים, יצירתיים ועצמאיים, אל תוותרו על צימר טוב ומפנק שיעשה לכם את החופשה.

 

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*