Home » Uncategorized » מסוף אשראי נייד | סליקת אשראי | כרטיס אשראי – מסוף אשראי
מסוף אשראי נייד | סליקת אשראי | כרטיס אשראי – מסוף אשראי

מסוף אשראי נייד | סליקת אשראי | כרטיס אשראי – מסוף אשראי

מסוף אשראי

בכל חנות כלבו גדולה כאשר אנו מגיעים לתור לקופה, אנו נוכל למצוא עמדות תשלום כאשר בכל אחת מהן, קופה רושמת ומסוף אשראי. בכל קופה כזו כאשר יגיע תורנו נוכל לבחור לשלם בכרטיס אשראי שברשותנו ומסוף אשראי שיעמוד לרשותנו יקבל את התשלום בכרטיס ויאפשר לנו את תשלום הקניה.

בבתי כלבו או חנויות גדולות, הקניה אינה חוויה דומה עבור כולנו. יש אנשים שאינם נהנים מהקניות, ומבצעים את הקניות שלהם אך ורק מתוך צורך וללא חוויה טובה של קניה. רבים מעידים כי הם סובלים מההליכה בחנות עם העגלה והאפשרויות הרבות והגירויים הרבים שמציפים את עיניהם, הם מעידים על כך שאם אינם מוכנים ומתוכננים מראש עם רשימת קניות, הם עלולים לאבד את הריכוז מהעומס של האפשרויות, האנשים הקולות והמראותולשכוח למה הם באו. אנשים שמתקשים בהחלטות, ימצאו את חווית הקניות לא פשוטה כאשר הם עומדים מול המדפים העמוסים באותו מוצר בדיוק שאותוהם רשמו ברשימת הקניות ולשמו הם הגיעו לקניות, אך ברגע האמת אין הם מסוגלים לעשות החלטה מהירה ונבונה באיזה מוצר מתוך כל המוצרים כדאי להם לבחור. הם יורידו מהמדף מוצר אחר מוצר, יבחנו אותו, יבדקו מה כתוב על האריזה, יבחנו את המחיר ויתעייפו ויסבלו מההפעולות הללו, עד שיגיעו להחלטה מהו המוצר אותו הם בוחרים, הם ירגישו שעברו חוויות לא נעימות שאין הם אוהבים להיות בסיטואציות הללו. אותם אנשים כשיגיעו לקופה הראשית אל מסוף אשראי ויכולו סוף סוף להוציא את כרטיס האשראי שלהם , למסור אותו למוכרת שתעביר אותו במסוף אשראי ולשלם על הרכישה, הם יהיו הכי מאושרים בעולם, שרק דקות מעטות מפרידים בינם לבין הדלת של בית הכלבו.

לעומתם יהיו אנשים רבים שימצאו את חווית הקניות הזו נעימה, מהנה, מגוונת וכייפית. הם ישמחו לעבור בין המדפים, להתעכב על המוצרים ולעשות החלטות שונות, לבחור ממגוון רב של מוצרים לפי העדפות אישיות שלהם ולהנות בדרך משלל האפשרויות שהופכות עבורם את הקניה לקניה איכותית וטובה. אותם אנשים שאוהבים את הקניה יגיעו למסוף אשראי וישלמו בתחושת סיפוק טובה ונעימה, ישלפו את כרטיס האשראי שלהם, המוכרת תעביר אותו בעמדת מסוף אשראי וחיוך יתפשט על פניהם, מהסיפוק וההנאה שבחווית הקניה.

 

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*