Home » Uncategorized » מופע בידור ישראלי | נדב אבקסיס סטנדאפ | 99 ש"ח לכרטיס – נדב אבקסיס
מופע בידור ישראלי | נדב אבקסיס סטנדאפ | 99 ש"ח לכרטיס – נדב אבקסיס

מופע בידור ישראלי | נדב אבקסיס סטנדאפ | 99 ש"ח לכרטיס – נדב אבקסיס

מופע בידור ישראלי | נדב אבקסיס סטנדאפ | 99 ש"ח לכרטיס – נדב אבקסיס

נדב אבקסיס מוכר בארץ כשחקן וסטנדאפיסט. רבים מכירים את נדב אבקסיס מהתכנית הטלויזיונית הניצפית צחוק מהעבודה שם הוא מאלתר ומשחק  תפקידים קומיים וכישורי המשחק והסטנדאפ שלו נחשפים ברב הדרם המקצועי.

כמו כן, נדב אבקסיס נחשף לצופי הטלויזיה בתכנית הריאלטי המדוברת ביותר מחוברים. שם הוא צילם עצמו בחייו בסרט תיעודי אמיתי, וחשף בעזרת המצלמה פרטים אישיים על חייו המקצועיים והאישיים.

מחוברים פלוס הביאו את נדב אבקסיס לתודעה נרחבת של אוכלוסיה גדולה מאוד בארץ.

נדב אבקסיס נחשף בעיקר כשיצא מהארון אל מול עיני המצלמות של מחוברים ובכך שינה את חייו והפך אותם לחשופים לעיני כל, גם לביקורת. הוא חי לבד, ללא זוגיות ומגדל ילדה, אותה הוליד יחד עם חברה טובה והם חולקים את זמנם בגידול הילדה והטיפול בה. מלבד העיסוק עם הילדה שלו, נדב אבקסיס מרוכז בקריירה המקצועית שלו ועשייה ומופיע בהופעות סטנדאפ בהן הוא מבקר את החברה הישראלית בנימת צחוק.

במופעי הסטנדאפ שלו, נדב אבקסיס מחקה זמרות ישראליות מפורסמות , ונשמע ממש כמותן, אלו רגעי במה מבדרים ביותר שכל אחד צוחק ומתחבר אליהם.

על הבמה הוא לא חוסך ביקורת וצוחק על כולם. על אנשים מפורסמים מהמדיה הישראלית כמו למשל ורדה רזיאל ז'קונט… ועל הטיפוסים הישראלים באופן כללי, על מה שמעסיק אותם- שימושם בפלאפון החדיש ביותר גם לאלו שאין שקל בעובר ושב. הוא צוחק על הבית המרוקאי בישראל ועל מינהגי מרוקו. ובכך הוא משמר את מסורת הסטנדאפ שצוחקת על העדות השונות ושמה כנושא מרכזי עדה ומינהגיה. אין ספק שמינהג זה לא מש מן העולם, גם בתקופה של תקינות פוליטית, בסטנדאפ של נדב אבקסיס אין מקום לתקינות פוליטית והוא יורה את כל החיצים לכל עבר. יגידו כי הוא גם יורק לבאר שממנה הוא שותה, שכן הוא שם ללעג את ריבוי ערוצי הטלויזיה והצפיה המוגזמת בהם. אך נדב אבקסיס אינו בוחל באף מקור להומור ונוגע בכל נושא שמעניין אותו ואת החברה הישראלית. דווקא הנגיעה בנושאים האסורים כביכול, מצחיקה ומשחררת את האנרגיות השליליות מתוכה ומשאירה רק נדבך של הומור קליל וטוב.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*