Home » Uncategorized » מופעים | הצגות | סרטים – הצגות ילדים

מופעים | הצגות | סרטים – הצגות ילדים

איך בוחרים הצגות ילדים?

הצגתו לילדים הן, ללא ספק, אחד התענוגות הילדותיים הגדולים ביותר אשר נחרתים בזיכרונם של הילדים לאורך שנים. כיצד תבחרו את ההצגות שיספקו לילדיכם את ההנאה האופטימלית?

גם לילד שלכם יש מילה!

בבחירת הצגות ילדים הרשו לעצמכם לשתף את הילדים והניחו להם לחוות את דעתם אודות ההצגה המועדפת עליהם. גם אם הילדים צעירים ממש, חשוב ביותר שתאפשרו להם להביע דעה. באופן זה, תלמדו את הילד לשקול, להתלבט ולקחת אחריות על החלטה סופית, וזהו ערך מוסף בעל משמעות רבה, אשר ילווה אותו במגוון תחומים אחרים במהלך החיים. לקחת החלטות ולהכריע, הינן מיומנויות לא פשוטות שרכישתן במהלך הדרך בגילאים מבוגרים יותר עשויה להיות לא קלה, לכם ולילד כאחד. אבל אם תאמנו את הילד בגיל צעיר ביותר לעצמאות מחשבתית, תיהנו מהתוצאות בעתיד. כמובן, אינכם אמורים להציב בפני הילד עשרות אופציות של הצגות ילדים ולצפות שיבצע את הבחירה הנכונה מבחינתו. עליכם לצמצם את מבחר האפשרויות ולהזמין אותו לבחור לו הצגה רצויה מתוך שלוש – ארבע הצגות ילדים אופציונליות. הנחו אותו בעדינות ובחוכמה אל ההחלטה הנכונה, תוך שאתם מלמדים אותו להבחין במכלול הפרמטרים היוצרים החלטה נכונה: עיתוי ההצגה, שעת ההצגה, וכמובן – תוכן ההצגה והכוכבים המשחקים בה. תופתעו לגלות את עומק שיקול הדעת שמסוגלים הילדים להפעיל כאשר מדובר בנושא הקרוב לליבם כמו הצגות ילדים. הם אמנם קטנים, אבל לעולם לא צעירים מדי מכדי ללמוד ולרכוש ערכים חשובים. אז קחו את החוויה המהנה של הצגות ילדים כאמצעי למינוף שיקול הדעת של ילדיכם, והם יודו לכם על כך בעתיד הקרוב ובעתיד הרחוק יותר.

אחרי הכל – אתם ההורים…

להנחיל לילד עצמאות מחשבתית ולהרגיל אותו לקחת אחריות על החלטות הנוגעות לו, זה חשוב בהחלט. עם זאת, חשוב מאוד להקפיד על איזון נכון בין המרחב שאתם מספקים לילד, לבין הסמכות ההורית שלכם. ילד שהוריו מספקים לו חופש פעולה מוחלט עשוי למצוא את עצמו חסר ביטחון והגנה. ככלות הכל, כל ילד קטן צריך לדעת שהוריו נמצאים שם בשבילו בכל מצב, גם במטרה לסייע לו בבחירות ובהחלטות שעליו לבצע בכל שלב בחיים. קביעה זו נכונה לגבי הצגות ילדים, אך לא רק. כיום, ההתלבטויות של הילד מתמקדות בבחירת הצגות ילדים, אך לא רחוק היום בו יהיה עליו לבחור מסלול התמחות באוניברסיטה. לכן, חשוב שתעניקו לו תמיד את התחושה כי אתם נמצאים שם בשבילו, בכל התלבטות בחייו.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*