Home » Uncategorized » מועדון אל על הנוסע המתמיד

מועדון אל על הנוסע המתמיד

מועדון אל על הנוסע המתמיד

מועדון אל על הנוסע המתמיד מזמין אתכם לקחת חלק מחוויית הטיסה הישראלית והנעימה ביותר שתוכלו לחוות תוך מגוון הצעות משתלמות. המועדון מאפשר לכם ליהנות ממחירים משתלמים במיוחד בטיסות הבטוחות בעולם.

כל ישראלי מכיר את חברת אל על, גם אם הוא מעולם לא יצא מגבולות המדינה. החברה מציגה היום את מועדון אל על הנוסע המתמיד והיא מזמינה את לקוחותיה ליהנות מהשירות המוכר אך טוב יותר, ממחירים אטרקטיביים, אך זולים יותר ובמילים אחרות ליהנות יותר מאי פעם. אין ספק שהצטרפות למועדון מאפשרת לכל אחד ואחת לטוס בחברה הבטוחה, אשר אנשי הצוות שלה דוברי עברית וכל זה יחד עם הטבות משמעותיות.

אל על הנוסע המתמיד

אל על הנוסע המתמיד

כרטיס קניות של אל על הנוסע המתמיד

מועדון אל על הנוסע המתמיד נותן לך לא רק אפשרות לצבור נקודות בעת הטיסות שלך אלא גם במידה ואתה מבצע רכישות. מהיום ניתן ליהנות מכרטיס אשראי Fly card או Fly card premium ולצבור בכל קנייה, בכל מקום נקודות טיסה. באמצעות כרטיס האשראי ניתן לצבור בקלות רבה מאי פעם הטבות לטיסות. הוצאת כרטיס אשראי של אל על הנוסע המתמיד תזכה את הרוכשים בנקודות עבור כל רכישה, בכל מקום אך לא רק. ברכישות מתוך בתי העסק של רשת YOU מקבלים הרוכשים נקודות מואצות, מה שמאפשר לצבור יותר נקודות בפחות זמן וליהנות יותר מהטיסה הבטוחה של אל על.

מי יכול להצטרף למועדון אל על הנוסע המתמיד?

כרטיס האשראי של אל על הנוסע המתמיד הוא כרטיס אשראי חוץ בנקאי, מה שנותן לרוב המשתמשים מסגרת נוחה של אשראי. מעבר לכך, אם כבר יש ברשותכם כרטיס אשראי ניתן לשער שהפעולה של הוצאת הכרטיס תהיה פשוטה מאד. על מנת לקחת חלק במועדון אל על הנוסע המתמיד כל שיש לעשות הוא ליצור קשר עם המוקד. כלומר, ניתן להצטרף למועדון בטיסה הקרובה, אך אין חובה לטוס על מנת להצטרף אליו או על מנת להתחיל ליהנות מהנקודות אשר מציע כרטיס האשראי של חברת הטיסה הכי ישראלית שניתן לטוס איתה.

 

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*