Home » Uncategorized » מבצע איקאה | ikea | רהיטים בזול – איקאה
מבצע איקאה | ikea | רהיטים בזול – איקאה

מבצע איקאה | ikea | רהיטים בזול – איקאה

מבצע איקאה | ikea | רהיטים בזול – איקאה

רבות כבר נאמר ונכתב על רשת איקאה. ביקורות על האיכות נשמעו לא מעט וגם הרמת גבה של מעצבי הפנים בארץ שטענו כי כל בית בישראל נראה בדיוק אותו דבר מאז פתחה רשת איקאה את סניפיה הישראלים.

אבל אין ספק, שמדובר ברשת רהיטים היחידה מסוגה בארץ.

בראש ובראשונה מחירי הריהוט באיקאה הם מהזולים בחנויות הריהוט בארץ. בוודאי שמחיר נמוך מהווה שיקול עיקרי לקניית ריהוט חדש לבית. בעיקר כיוון שאלו הם מוצרים רבים ובעלי עלויות גבוהות.וכאשר מרהטים בית חדש יש צורך בריהוט רב להשלמת עיצוב הפנים. אי אפשר להסתפק בספה אחת ומיטה. וכך קונים רבים מוצאים עצמם עומדים מול סכומים גבוהים מאוד שלא מתירים להם אפשרות מיקוח או בחירה. לכן יעדיפו קונים רבים את רשת איקאה הפורשת מיגוון רחב של מוצריה במחירים זולים ועלויות נמוכות.

היתרון השני ולא פחות חשוב מהמחיר הוא המגוון האדיר שיש לרשת איקאה להציע לקונה. בכל תחומי עיצוב הפנים והחוץ לבית ולבתי עסק.

אין צורך להסתובב בין חנויות או בין אתרים וקטלוגים שונים. ניתן למצוא באיקאה את כל מה שרק חלמתם הקשור לריהוט או עיצוב הבית והמשרד. לכל פריט ישנם קולקציות רבות, מספר דגמים בצבעים שונים ובשינויים רבים היכולים להתאים לקהל יעד רחב מבחינת טעם וצרכים.

הזמינות של המוצרים של איקאה גבוהה ושמה מאחור את כל שאר החנויות או הרשתות. סניפי איקאה בארץ מלאים בסחורה והמדפים מתמלאים במוצרים חדשים בכל רגע נתון. זמני האספקה קצרים ולקוחות איקאה יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי כאשר יגשו לרכוש רהיט זה או אחר מירב הסיכויים שהוא יהיה במלאי בזמן אמת או בזמן קצר במועד הנדרש.

יתרון נוסף הקיים באיקאה הוא חויית הקניה. איקאה השכילה לעצב אולמות תצוגה וקניה נעימים ונוחים הפרושים במרחב ובחלל גדול המאפשרים לכל אחד לעבור בניחותא בין האולמות ולבחון את המוצרים בתצוגה נעימה לעין המאפשרת גם בדיקה אמיתית של המוצר. ואם לא די בכך, איקאה השכילה לעשות  בסניפיה  עמדות ממכר של אוכל, בית קפה ואפילו משחקייה לילדים, כל אלה הופכים את חויית הקניה באיקאה לבילוי משפחתי במשך השבוע ואפילו בסופי שבוע ומאפשרים לכל המשפחה להגיע יחד לאיקאה ולפתור גם את הצורך ברכישת מוצרים וגם את הרצון לבלות יחד עם כל המשפחה.

 

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*