Home » Uncategorized » ארון נעליים במבצע | ארונות איחסון | פתרונות אחסון – ארון נעליים
ארון נעליים במבצע | ארונות איחסון | פתרונות אחסון – ארון נעליים

ארון נעליים במבצע | ארונות איחסון | פתרונות אחסון – ארון נעליים

ארון נעליים

 

מעבר דירה ועיצוב בית חדש דורש לא מעט תכנון. רבים נעזרים בחברות שעוזרות בסידור ובעיצוב, או במעצבי פנים המתכננים את העיצוב של הבית החדש.

אין ספק שהדברים החשובים ביותר בעיצוב ותכנון פנים הדירה הוא ריהוט. הריהוט כולל את כל חדרי הבית מהסלון ועד חדרי השינה המקלחות השרותים והמטבח כמובן. לרב נותנים את הדגש בעיצוב הבית על החדרים הללו ועל ריהוט מתאים כדיליצור חדר או פינה מעוצבת שתכלול את כל המפרטים הדרושים, אם זה ספות, שולחנות, ארונות ופתרונות איחסון המתאימים לצרכי החדר.

רבים הפעמים בהם תכנון מלא לעיצוב הבית מסתיים והבית נראה מעוצב ועל פניו מתאים למגורים. אך לאחר שבני הבית עוברים לגור בו ומתנסים בשגרת החיים בבית החדש מתגלים צרכים חדשים נוספים שעליהם לא חשבו בתכנון הבית. אחד הדברים הבולטים שבלעדיהם לא ניתן לקיים שגרת בית טובה היא ארון נעליים.

שכן ארון נעליים נותן פתרון מעשי לאיחסון נכון ויעיל של הנעליים של כל בני הבית.

בבתים בהם לא קיים ארון נעליים נמצא את הקושי בארגון וסידור במהלך שעות היום בשגרה. בני הבית נכנסים הביתה בשעות שונות ומספר פעמים ביום, הם נוהגים לרב לחלוץ נעליים עם הגיעם הביתה ולא תמיד יש מקום מסודר ונגיש לכל הנעליים. אז מתחיל אי סדר בבית כשכל אחד מבני הבית מניח את נעליו במקום שנח לו באותו הרגע. המצב יוצר בלאגן, וגם הנעליים אינן נשמרות בצורה הראויה להם כדי להאריך ימים. ולכן ארון נעליים מסודר ומכוון לכל בני הבית או מספר ארונות בבית, לפי צרכי המשפחות , הוא פתרון מושלם.

בני הבית יוכלו להכנס ולצאת מהבית, לחלוץ את נעליהם ולהניחם בארון נעליים הביתי. זה ימצא במקום נגיש ומתאים. ארון נעליים שיהיה מאוורר ומרווח דיו כדי להכיל את מספר הנעליים הנדרש לכל בני הבית, יוכל להציע סדר וארגון נפלא שיתבטא מיד בבית נעים ומסודר בעל אופי חמים ונעים, שאינו סובל ממראה מבולגן ומרושל ומריחות לא נעימים שלעיתים עולים מנעליים משומשות. אם כן ארון נעליים הוא פריט שאינו נופל בחשיבותו מכל רהיט אחר בבית.

 

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*