Home » Uncategorized » אין חגיגה בלי משפחה -אירועים קטנים
אין חגיגה בלי משפחה -אירועים קטנים

אין חגיגה בלי משפחה -אירועים קטנים

כמפיקת אירועים, שעובדת כבר שנים עם המון אנשים מסוגים שונים ומפיקה אירועים בסדרי גודל מגוונים ושונים, תמיד אהבתי דוקא אירועים קטנים.

יש משהו מיוחד ושובה לב באירועים קטנים שמייצר באופן מיידי אינטימיות וחמימות שאין כמעט אף פעם באירועים גדולים. מנסיוני הרב למדתי שבאירועים קטנים ניתן להגיע לתוצאות מרשימות יותר מבחינת הפקת האירוע. בכל האירועים קטנים ניתן לעשות את אותם האפקטים המרשימים שיש בכל אירוע גדול, הוא יכול להיות מפואר ומרשים באותה המידה והאימפקט שלו יהיה גדול יותר דווקא בגלל החלל הקטן יחסית וכמות האנשים הקטנה יחסית שיש באירועים קטנים.

 

באופן אישי מעולם לא התחברתי לאירועים גדולים. המון אנשים גורמים לי הרגשת אי נוחות ובמיוחד כאשר אני מפיקה אירוע לעצמי או למשפחתי אני תמיד דואגת להקטין אותו עד כמה שאפשר. להזמין מעט אנשים, רק את המשפחה הקרובה או החברים הקרובים. למדתי כי כאשר אני נמצאת בסביבה של המעגלים הקרובים יותר , באופן מצומצם ואינטימי, שם אני מרגישה בנוח יותר, מרגישה בבית. אפילו את החתונה שלי עשיתי באולם קטן לאירועים קטנים וכך, כאשר זהו סוג האירוע המועדף עלי באופן אישי, אני נהנית יותר מהעבודות שאני מפיקה אירועים קטנים מכל מיני סוגים. אירועים קטנים משפחתיים, או אירועים קטנים עסקיים.

 

אירוע קטן הוא בעל יתרון גדול יותר כאשר יש קשר עין עם כל המשתתפים באירוע, לרב יש גם היכרות גדולה יותר עם המשתתפים ולכן המוזמנים אינם מרגישים בניכור, להפך, הם מרגישים חמימות ואוירה אינטימית יותר, חברית, השיחות הקלילות זורמות בצורה טבעית והאנרגיות הן נעימות יותר ומשרות אוירה טובה לאירוע. וכך, כאשר יש אוירה נינוחה וטובה בין האנשים המוזמנים לאירוע, הם מרגישים נוח יותר לרקוד, לשיר, לפעול או להקשיב יחד , לצחוק יחד או כל דבר אחר שהוא חלק מהתוכנית של האירוע.

 

כאשר מפיקים אירועים קטנים חשוב עוד יותר להקפיד על כל הפרטים הקטנים בכדי שהכל יהיה מדוייק ובמידה המתאימה.פעמים רבות באירוע גדול יש הרבה המולה, רעש טבעי של האנשים באירוע והגירויים הם רבים, כמו כן האנשים והתנועה באולם הגדול מסיחים את הדעת ודווקא באירועים הקטנים, מסך הערפל הזה אינו קיים וחשוב להקפיד על הכל. על העיצוב, סידור השולחנות, והפינות השקטות של האולם.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*