Home » Uncategorized » אחסון נעליים | ארון נעליים במבצע | ארונות – ארון נעליים
אחסון נעליים | ארון נעליים במבצע | ארונות – ארון נעליים

אחסון נעליים | ארון נעליים במבצע | ארונות – ארון נעליים

אחסון נעליים | ארון נעליים במבצע | ארונות – ארון נעליים

 

סליחה על מה שיישמע כשוביניזם, אבל את הבעיה הבאה מכירות בעיקר נשים. קנית זוג נעליים נוסף אבל נגמר לך המקום ואין לך איפה לאחסן אותן. מה תעשי? ובכן, ישנם פתרונות רבים שהשוק מציע לארון נעליים.

אם יש לכן מקום רב בבית, אתן יכולות להרשות לעצמכן להקדיש אחד מחדרי הבית לחדר ארונות. בתוך החדר הזה יהיה מקום של כבוד לארון נעליים. ארון נעליים ראוי לשמו יכול להיות גבוה ובעל מדפים רבים. את הנעליים ניתן לסדר על פי אופן השימוש בהן – נעליים שימושיות בחלק התחתון של הארון ונעליים שהשימוש בהן נדיר בחלקו העליון והפחות נגיש. אפשר לסדר ארון נעליים גם על פי גודלן של הנעליים – כפכפים ונעלי אצבע בחלק התחתון של המקום שהוקדש לארון נעליים, נעלי עקב מעליהם ובחלק העליון של הארון – במדפים גבוהים מן השאר – מגפיים.

מי שאין באפשרותה להציב בבית ארון שלם רק עבור נעליים יכולה להשתמש בריהוט הקיים כארון נעליים ואפילו לשדרג אותו באופן שבו הוא יהפוך מריהוט כבד, ישן ועלוב לריהוט אופנתי, צבעוני ונוצץ. כך, אפשר לקחת שידה או מזנון ישנים, מהסוג שנמצא בכל שוק וינטג', ולהציב עליהם את הנעליים. תוספת תאורה על הנעליים הצבעוניות יכולה להפוך את הרהיט הזה לפריט אופנתי למדי שיעשה נעים בעיניים. למיטיבות הלכת שלא דופקות חשבון – אפשר אפילו להציב ארון נעליים כזה באמצע הסלון .

אפשר גם להפוך אחד מהארונות שאתן אוהבות לארון נעליים. גם ארון כזה, בייחוד אם הוא מעוצב באופן ייחודי – אם יש לו מראה עתיק, למשל – יכול להיות מוצב בסלון הדירה. ארון נעליים יכול להיות גם כוורת של מדפים שניתן למצוא במחירים אטרקטיביים בחנויות רהיטים רבות. גרסה פשוטה ויצירתית יותר של ארון נעליים כוורתי כזה אפשר לעשות תוך שימוש בגלילי קרטון או קופסאות קרטון שיוצמדו אחת לשניה. ארון נעליים כזה יכול לשמש אותנו בחדרי ילדים, שיכולים גם להיות שותפים בהכנתו.

 

כלל שנכון ביחס לכל ארון נעליים – כדאי מאוד לוודא שיהיה מה שיחצוץ בין סוליות הנעליים לבין מדפי העץ של ארון הנעליים. על מנת שהמדפים לא יישחקו ולא יתלכלכו וייהרסו – כדאי להצמיד להם טפט שיחצוץ בין הסוליות של הנעליים לבינם.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*