Home » כלי מטבח » תבניות אפיה » תבנית לשוקולד – להכנת עוגה אהובה
תבנית לשוקולד – להכנת עוגה אהובה

תבנית לשוקולד – להכנת עוגה אהובה

אפייה עם שוקולד או הכנת סוגים שונים של מאפי שוקולד, היא תישאר לעולם אהובה על כולם. כל אחד אוהב שוקולד מסוגים שונים, ואינו יכול לעמוד בפיתוי שקיים בשוקולד ובאכילתו. השוקולד היה מאז ומעולם ולאורך כל השנים טעים עבור כולם. החומר המצוין ולא רק הטעים ואף הבריא של השוקולד, שניתן להמיס בקלות ולעבוד איתו באופן גמיש ורב, יצר גם תבנית לשוקולד בעשרות רבות של סוגים שונים ומיוחדים. עם תבנית לשוקולד ניתן ליצוק למעשה את השוקולד המומס בתוך תבנית לשוקולד במגוון רב ואין סופי של שלל  צורות או גדלים ליצירת שוקולד חדש ממעשה ידיכם.

מתוך מבחר עצום של תבניות בצורות שונות, מיוחדות ומקוריות מאד, הניתנות לרכישה במחיר מוזל, כל שניתן לעשות הוא להמיס את השוקולד בצורה קלה ומהירה אם בהמסה במיקרוגל או בתוך סיר אידוי כפול. את השוקולד המומס ניתן לרכוש כנטיפי שוקולד המיועדים להמסה או אף להמיס את השוקולד הרגיל הנמכר בכל רשתות השיווק המוכרות. לאחר ההמסה יש להמתין מעט להתקררות השוקולד המומס, ואז להכניס את התערובת המוכנה לאחת מהתבניות שנבחר. התוצאה בסופו של דבר לאחר הקירור או ההקפאה במקפיא, היא פשוט מרהיבה ומרגשת שתעלה חיוך על שפתיכם. אם תרצו לבחור בתבניות בצורה של פרחים, ורדים, שושנים, בצורה של לבבות, שוקולד עם דמויות מסרטים, בצורת נשיקות, ניתן להכין אף מגוון גדול של מתנות אישיות ליקרים לכם, להניח את השוקולד בקופסא מקושטת, לעטוף בסרט או במדבקות והמתנה המרגשת והמשמחת מוכנה מיידית למסירה ולאכילה.

ישנן תבניות שוקולד רבות בצורה של אותיות למשל, איתן נוכל להכין ברכות אישיות ומתוקות, לקשט עוגות או לכתוב את שמות בני המשפחה, נוכל להפתיע את החברים שלנו, או את קרובי המשפחה בעוגות שוקולד מקוריות ומקושטות, ישנה אפשרות גם להכנת ביצי שוקולד מבית הייצור שלם, להכין שוקולד בצורות של פירמידות, חיות שונות כמו פרפרים או דבורים, להכין צורות הנדסיות שונות ועד לבלונים, פרצופים מצחיקים, ואף קשיות שוקולד, כפיות שוקולד אכילות ומגוון גדול נוסף של עיטורים לחגים או בכל נושא שרק נרצה.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*