Home » כלי מטבח » תבניות אפיה » תבנית אינגליש קייק » תבנית אינגליש קייק לבית

תבנית אינגליש קייק לבית

כיום יש מגוון רחב של מוצרי אפייה שכל אחד יכול להשתמש בהם בבית ולהכין לעצמו מאפים במו ידיו. בין שלל המאפים שאפשר להכין בקלות ובמהירות, אינגליש קייק היא בחירה מצוינת לאירוח ביתי על כוס תה או קפה. אבל, בלעדי תבנית אינגליש קייק אי אפשר לתת לעוגה את הצורה שלה.

אינגליש קייק היא העוגה המלבנית שיכולה לקבל מגוון רחב של טעמים. היא יכולה להיות עוגה בחושה, אפשר להוסיף לתוכה חתיכות פרי קטנות ועוד. כל אחד יכול לבחור את המתכון שהוא רוצה, אבל על הצורה של העוגה אי אפשר להתפשר. על כן, צריך לקנות תבנית אינגליש קייק מלבנית שמתאימה להכנת העוגה.

תבנית אינגליש קייק

תבנית אינגליש קייק לאפיה

החומרים השונים מהם עשויה תבנית אינגליש קייק

אפשר למצוא היום סוגים שונים של תבניות להכנת אינגליש קייק, כאשר כל תבנית עשויה מחומר אחר. בין השאר, אפשר למצוא תבנית מתכתית שיש לה ציפוי בעל תכונות נון-סטיק, מה שמאפשר אפייה עם כמות מזערית של שמן; אפשר לרסס את השמן לתוך התבנית ועל הדפנות שלה או למרוח עליה חמאה.

תבנית אינגליש קייק סיליקון הפכה להיות בחירה נפוצה מכיוון שהיא מקלה על השלב הקשה ביותר שמגיע בתום האפייה- השלב בו צריך להוציא את העוגה מהתבנית. הסיליקון הוא חומר גמיש במיוחד ולחיצה על תבנית הסיליקון מאפשרת להוציא את העוגה בקלות ובמהירות.

כמו כן, תבנית להכנת אינגליש קייק יכולה להיות גם עשויה קרמיקה שיש לה עמידות גבוהה לחום של התנור בזמן האפייה.

נראה כי הסיליקון הוא הבחירה הנפוצה ביותר, בשל הפשטות שבה אפשר להוציא את העוגה מהתבנית אל הצלחת. אבל, כשקונים תבנית אינגליש קייק מסיליקון, חשוב לבדוק את האיכות של הסיליקון ולוודא שהוא עמיד במיוחד לטמפרטורות גבוהה.

שמירה על תבנית אינגליש קייק

כאשר בוחרים תבנית איכותית במחיר גבוה מהממוצע, למעשה מקבלים תבנית שיכולה להחזיק מעמד שנים רבות. אפילו תבנית הסיליקון יכולה להיות שימושית למאות ואף אלפי אפיות. אבל, אורך החיים של התבנית תלוי באופן שבו שומרים עליה.

כידוע, לכל חומר יש את החומרים שהוא רגיש אליו ואת הדרך שבה צריך לנקות אותו. לדוגמא, הסיליקון לא צריך יותר מאשר סבון ומים ושפשוף קל במיוחד, אבל את התבנית עם ציפוי נון-סטיק צריך לנקות בזהירות ועדיף בעזרת ספוג ניקוי עדין שלא ישרוט את הציפוי.

מי שבוחר את התבנית הנכונה ומי שדואג לנקות את התבנית ולשמור עליה בצורה הראויה, יוכל להעביר אותה לילדיו ונכדיו והיא תשמש אותם לשנים רבות עבור הכנת אינגליש קייק.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*