Home » אטרקציות » שמעתם על פארק הקופים

שמעתם על פארק הקופים

פארק הקופים

פארק הקופים הינו פארק אשר מציג מגוון של פעילויות ואטרקציות עבור כל בני המשפחה.

בראשם טיול וסיור בפארק בחורשה הטבעית של הקופים, סיור אשר יעניק לכם מודעות על צורת החיים שבה חיים הקופים,  צפייה בקופים ובהתנהלות חייהם שם, וכן האכלתם על ידי המטפלים.

המסע על עולמם של הקופים הוא אשר מעניק לכם הבנה על דרך החיים שלהם וגורם להערכה רבה עבור החיות וכן זה מקנה עבורנו קניית הרגלי שמירה על בעלי החיים ושמירה על הסביבה.

פארק הקופים הינו פארק ענק אשר קיימים עשרות קופים מסוגים שונים ומזנים שונים, וכאשר אתם מגיעים לפארק זה אתם יכולים להתקל בכל הסוגים האלה ולראות את עולמם מקרוב. כיצד איך חיים, אוכלים, ומתקיימים.

אלו אשר יש להם אהב לחיות בוודאי יהנו מלהגיע לפארק הקופים ולראות מקרוב את כל ההתנהלות הנ"ל.

כמו כן בפארק הקופים אין רק קופים בלבד, אלא גם עשינו עבורכם עוד מגוון של דברים ופעילויות, אשר יכולים להעשיר לכם את החוויה כמו למשל פינת חי שנמצאת שם, ובה אתם יכולים להתקל בעוד חיות וכן לגעת בהם ולהאכיל אותם. ילדים קטנים מאד נהנים מהפעלה זו, מפני שכמעט כל ילד אוהב חיות וקל וחומר להאכיל אותם.

כמו כן בנינו עבורכם בפארק הקופים את הבית של טרזן, בקתת הקופים- הרי ידוע ומוכר כמעט לכולם הסיפור המופלא של הילדים, סיפורו של טרזן, ילד אשר גדל בין החיות והיה גר עימם, אז בכדי לגרום להם להכנס לתוך העולם של האגדות והסיפורים, אנו בנינו עבורכם בפארק הקופים את הבית של טרזן, בקתה אשר ממחישה לכם את הסיפור מקרוב, תוכלו לעלות ולראות בית זה כיצד הוא נראה מבפנים.

אלו אשר רוצים לערוך ימי הולדת בחיק הטבע אז מקום הזה יספק עבורם את החוויה אליה הם מצפים.

חגיגית יום הולדת אשר נמצאת סביב הקופים וסביב חיות, זו תהיה יום הולדת שונה לגמרי ממה שאתם רגילים.

אנו ממליצים לכם בחום לבוא ולהנות מכל מה שיש לפארק הקופים להציע לכם, להתחבר יום אחד אל הטבע , אל החיות ואל הקופים, ולחזור הביתה עם הרגשה שונה והבנה על החיות ועל דרך השמירה עליהם.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*