Home » חשמל לבית » שואב אבק רובוטי בהתאמה אישית לכל בית
שואב אבק רובוטי בהתאמה אישית לכל בית

שואב אבק רובוטי בהתאמה אישית לכל בית

קניית שואב אבק חייבת להיעשות תוך ירידה לפרטים הקטנים ביותר. שואב אבק רובוטי מגיע בסוגים שונים של  מכשירים מאד מגוונים כיום, בשונה מהעבר, עת מצאי המוצרים היה מוגבל, והתבסס בעיקרו על מכשירים גדולים, עם שקי או פחי אבק שהייתם צריכים לרוקן לעתים תכופות. כיום שואב אבק רובוטי מהווים מינימום לוגיסטיקה לצרכן ומקסימום פעולה מבצעית חסרת תקדים.

שואב אבק רובוטי

שואב אבק רובוטי הפועלים במצב רובוט: הרובוט זז מעצמו בחלל החדר, מנקה אותו, ומותיר חדר מצוחצח ומבריק, אבל יש לדגמים הללו מספר רמות המתבטאות בייקור המוצר ככל שהן גבוהות יותר. שואב אבק רובוטי ברמה ממוצעת הוא כזה שאתם צריכים לתכנן להם מראש את המסלול, להציב בחדר נקי ממכשולים, למעט הקירות, ולמעשה להכין כל חדר לפני הניקיון על מנת שהשואב לא ייתקל במה שהוא לא צריך להיתקל בו. לעומת זאת, קיימים סוגים שונים של שואב אבק רובוטי אוטומטיים המזהים נפחים ועל כן לא נתקלים בקירות וגם לא בספות וצעצועי ילדים או נעליים שהושארו על הרצפה. האחרונים כמובן יעלו לכם יותר, אך הם שווים את ההשקעה על מנת שהשואב יבצע עבודה טובה, יעילה ומהירה, עם מאמץ מופחת מצדכם.

שואבי אבק מרכזיים

שואבי אבק מרכזיים הם כאלו שחוט החשמל שלהם ומפוח השאיבה שלהם נמתחים ומגיעים לממדים עצומים של עשרות מטרים. כך, אתם משיגים 2 מטרות סופר חשובות: גם מנקים את הבית ללא מאמץ ובלי צורך לנתק מהחשמל, וגם חוסכים בחשבון חשמל, ואת זאת אנו אומרים מבלי שבדקנו בכלל מה המפרט. מדוע חוט נמתח ומשתנה הוא חוט חוסך חשמל? משום שבפועל, מה שמייקר את חשבון החשמל הוא הספק חשמלי. הספק חשמלי רב נוצר אם ההתנגדות לזרם החשמלי רבה. יש 2 פרמטרים המעלים את רף ההתנגדות: חוט חשמל ישן ובלוי, על גבול הקרוע, וחוט חשמל ארוך מאד, גם אם הוא חדש. בהינתן שחוט החשמל נמתח, הוא אף פעם לא יהיה יותר ארוך ממה שהוא צריך להיות, מה שלא ייצור התנגדות עקב אורך ארוך מדי.

תמיד כשאתם קונים שואבי אבק, בדקו שהם מועילים לסביבה, ומונעים את זיהומה ככל הניתן. בכך, גם אתם תקטינו את ממדי ההידרדרות האקולוגיים העתידים להתרחש.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*