Home » רהיטים » סלונים » ריהוט סלון מעוצב בהתאמה לבתיכם
ריהוט סלון מעוצב בהתאמה לבתיכם

ריהוט סלון מעוצב בהתאמה לבתיכם

אחד החדרים המשמעותיים ביותר שיהיו לכם בבית הוא סלונים מעוצבים, וברוב הבתים זהו החדר המשמעותי ביותר מבחינה עיצובית.

סלונים מעוצבים גורמים לבית שלכם להיראות חד יותר, מהוקצע יותר, שנון יותר ומזמין הרבה יותר עבור האורחים שלכם. על סלונים מעוצבים רבות דובר אך מעט מאד באמת נאמר. לכן, אנו כאן לא בשביל לפרסם סלונים מעוצבים כאקסיומה כללית, אלא בשביל להציג לכם את הדרך האולטימטיבית לבחירת הרכיבים שלהם, תוך עמידה על משמעות הבחירה ועל כדאיותה לכל בית אב באשר הוא.

כיצד בוחרים סלונים מעוצבים עבור בית חדש לחלוטין?

ברוב המקרים – מי שבא לקנות ריהוט סלון, בא לקנות אותו עבור בית שזה עתה הוא נכנס אליו והחל לגור בו, בין כשוכר ובין כבעל בית. בבית ריק וחדש לחלוטין, מיומנות עיצוב הסלון לא תסולא בפז. עיצוב הסלון חייב להיעשות באופן מקצועי עד מאד, תוך התחשבות בכל הגורמים הנוגעים לעיצובו: כיווני אור השמש, כיווני אור וצל, מיקומי רכיבי תאורה (אם הם עדיין לא קיימים, יש לעצב את התאורה במקביל לעיצוב הסלון שייבחר, ולפיו), ועוד. סלונים מעוצבים כדאי לבחור גם על סמך החצר של הבית וסביבתו החיצונית אם בסלון ממוקם חלון גדול המאפשר שילוב טוב במרחב.

כיצד גורמים לכך שסלונים מעוצבים יהיו נוחים ומותאמים לשימושכם?

יש להתייחס לבחירת מערכת הישיבה, שהיא הגורם המרכזי בריהוט סלון בהקשר זה. מערכת ישיבה יכולה להיות פינתית או במרכז החדר. מי שבוחר מערכת ישיבה פינתית אמנם חוסך המון מקום בחדר, אבל הוא חייב להשקיע גם בעיצוב הרצפה שלו על מנת שהיא, כחלק בולט במרחב, תהיה מעוצבת ומתואמת לרכיבי הריהוט שימוקמו בפינת החדר. אם הסלון הוא מרכזי, ולא פינתי, יש לבחור רכיבי ריהוט סלון שישתלבו היטב עם התאורה, עם תאורת השמש הטבעית ועם עיצובם של רכיבי האחסון הקיימים בריהוט סלון.

אלו מגבלות פונקציונליות יש בבחירת סלונים מעוצבים?

לא מומלץ לבחור סלוני עור בחדר בו החלונות הם חלונות בלגיים ארוכים החושפים את המרחב לאור שמש. אם אין חשיפה ישירה לשמש על אף החלונות, ניתן לשקול להציב גם ריהוט סלון עור. הצבתו מול קרן שמש ישירה עלולה להיות הרסנית עבורו. אם הבית מרבה לצבור אבק, יש לשקול אי הצבת חלק מסוגי הבדים, ולהעדיף בדים דוחי אבק.

 

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*