Home » כושר » פילאטיס » פילאטיס מכשירים- האימון הבריא לגוף שלנו
פילאטיס מכשירים- האימון הבריא לגוף שלנו

פילאטיס מכשירים- האימון הבריא לגוף שלנו

פילאטיס מכשירים מהווה את אחד מחוגי ההתעמלות הבריאה הפופולאריים והאיכותיים ביותר ברחבי העולם ובכל מכון כושר או חוג התעמלות פרטי בארץ.

מהו פילאטיס מכשירים

פילאטיס מכשירים הוא חוג התעמלות בריאותית מצוין המלווה במדריכי פילאטיס מקצועיים ומנוסים. עקב השימוש במכשירים בסוג ההתעמלות בסגנון של הפילאטיס נדרשת עבודה אישית ובקבוצות קטנות וכן הדרכה אישית בליווי המקצועי של המדריך.

איך הפילאטיס תורם לגוף שלנו

חוג פילאטיס מכשירים ישלב באופן הרמוני ואידיאלי שמירה על הכושר הגופני וכן על היציבות הגופנית, לצד המטרות של הפילאטיס שהן לחזק את כל המסה של השרירים בגוף, חיזוק של מסת השרירים, שמירה על הבריאות הגופנית שלנו, וכל זאת באמצעות מגוון מכשירים לפעילות גופנית עדינה אך עם זאת מורכבת ואפקטיבית ביותר, התוצאות המרשימות של פילאטיס לא רק תרמו לשיפור הכושר אלא שיקמו פציעות גוף וסייע להחלמה גופנית לאחר תאונה או פציעה קשה.

איך אפשר להמשיך להתאמן גם ללא מדריך

לאחר הדרכה והצטרפות לחוג פילאטיס מכשירים ניתן יהיה להמשיך את כל הפעילויות ולתרגל בעת הצורך גם בבית עם חבל, כדור מתנפח או אביזרי מתיחה שונים בעלי קפיץ הניתנים לקניה בחנויות הספורט השונות. השמירה על הכושר ועל חיזוקו הכללי של הגוף רק הולך ומשתפר עם ההצטרפות לחוג לאור היתרונות הרבים שבו עם כל התוצאות האיכותיות לגוף.

איך שומרים על הבריאות שלנו בעזרת פילאטיס מכשירים

פילאטיס ידועה ומוכרת בעיקר כפעילות גופנית מהנה שאינה מלווה או כרוכה במאמצים רבים ומייגעים, בזיעה או נזק לכפות הרגליים, אין צורך גם לבקש אישור מוקדם מהרופא בעוד שהדבר נדרש בחוגי ההתעמלות האחרים, פילאטיס הוא חוג ספורט עדין יותר במהותו בו השרירים בגוף עוברים מאמץ הדרגתי בצורה רגועה ועדינה יותר. התרגילים בחוג כוללים גם תרגילים רבים המתמקדים בריכוז, בדיוק ונשימה, וסדרת התרגילים ניתנת לביצוע על ידי כל אחד ובעיקר מומלצת לבעלי מוגבלויות פיזיות או לקשישים. הפילאטיס מפעיל את כל השרירים בצורה הנוחה ביותר ללא מאמץ רב מדי כאשר המטרה היא ליצור בשרירים גמישות, להאריך אותם וכך לעבוד יותר על הכושר הגופני. לאור הצלחתו המרשימה של החוג על כל המתעמלים ואף על אנשים חולים רבים הפילאטיס  כבש בהצלחה רבה את כל העולם בחוג התעמלות מהנה במיוחד גם עבור מי שאינו אוהב להתעמל.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*