Home » Uncategorized » סרט בקולנוע לב | כרטיסים לסרט קולנוע | אולם קולנוע – קולנוע לב
סרט בקולנוע לב | כרטיסים לסרט קולנוע | אולם קולנוע – קולנוע לב

סרט בקולנוע לב | כרטיסים לסרט קולנוע | אולם קולנוע – קולנוע לב

סרט בקולנוע לב | כרטיסים לסרט קולנוע | אולם קולנוע – קולנוע לב

כמישהי שבילתה את שנות העשרים שלה בתל אביב, בילתה וחוותה את העיר ומה שיש לה להציע, יש לי זכרונות רבים, אך אספר כרגע על חוויה אחת. החוויה הקולנועית. אני חובבת קולנוע מושבעת ותמיד עם היד על העכבר, בודקת אילו סרטים חדשים יוצאים בקרוב לאקרנים ומנסה ללצפות בכל אלו שסימנתי לי למטרה. כמובן שכיום רבים צופים בצפיה ביתית בכל הסרטים החדשים ביותר, אך אני לעולם לא מוותרת על החוויה הקולנועית. שכן, החוויה הקולנועית היא המשמעותית ביותר עבור ההנאה שלי מהסרט. היא זו שעושה את ההבדל מסתם עוד צפייה בסרט לאטרקציה של ממש.

זכורים לי הימים הראשונים בעיר הגדולה תל אביב כאשר יכולתי ללכת לצפות בהצגות יומיות בקולנוע לב. הייתי משוטטת לי באמצע היום ברחובות דיזינגוף ונכנסת למתחם האהוב עלי ביותר\ אחד הקניונים הראשונים והוותיקים ביותר בארץ, דיזינגוף סנטר. בקומה השניה למעלה בדיזינגוף סנטר ישב לו למעלה קולנוע לב ולשם הייתי עולה לבדי או עם חברים משוטטת בין התמונות שתלוית על הקיר וקוראת ביקורות של סרטי קולנוע בין הפוסטרים של קולנוע לב וכשבחרתי בסרט שלי, הייתי ניגשת לקצה המסדרון ורוכשת כרטיס בקופה של קולנוע לב. נכנסת לקולנוע, תופסת לי מקום באולם שבדרך כלל היה ריק בשעות היום בהצגות היומיות וזו היתה הנאה יוצאת דופן. כל האולם בקולנוע לב היה ריק ובמיוחד בשבילי ושקעתי לי לתוך עולם אחר למשך שעה או שעתיים. זה היה הכייף שלי. זו היתה החוויה שלי לשעות הפנאי. כמובן שהייתי מבקרת בקולנוע לב גם בשעות הערב העמוסות, אז היתה זו חוויה שונה בתכלית. צפיפות ועומס בקופות הקולנוע, כולם נוהרים ורוצים להספיק לצפות בסרט החדש. גם בחוויה הזו מצאתי משהו מרגש ומהנה.

לאחר כמה שנים בעיר הגדולה ובתקופה ביטחונית לא פשוטה בתל אביב של מציאות פיגועים בלב העיר, היה אז פיגוע קשה בחג פורים בצומת הרחובות של דיזינגוף וקינג גורג. כולנו הזדעזענו מהפיגוע הנוראי וכולנו חווינו אותו בדרך זו או אחרת ומה שזכור לי ביותר שתקופה ארוכה אחר כך, הייתי עוברת בדרכי לקולנוע לב ומביטה מבחוץ על הקומה העליונה של הסנטר ורואה את הלבבות המנופצים של קולנוע לב שנופצו בפיגוע. זה זיכרון שמקשר את החיים והמציאות לעולם שונה בתכלית שהיה לי בקולנוע לב לעולם של בריחה לעולמות אחרים.

 

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*