Home » אטרקציות » ספארי » ספארי- מסע אל המופלא
ספארי- מסע אל המופלא

ספארי- מסע אל המופלא

בספארי מצויים כ -1.600 בעלי חיים מכל רחבי העולם ובהם 130 מיני עופות, 68 מיני יונקים ו- 25 מיני זוחלים.

הספארי הוא מתחם דמוי סוואנה אפריקאנית. בעלי החיים נעים בו במתחם סגור שהוא, בעצם, מרחב גדול שתנועתם בו חופשית. המקום מהווה מעין מעבדה, אשר חובבי הטבע בכלל וחובבי בעלי חיים בו בפרט יוכלו ללמוד בה על אודות הרגלי התזונה של בעלי החיים, חיי החברה שלהם, הרגלי הפעילות והמנוחה שלהם ובעיתוי מושלם תוכלו לראות גם הזדווגויות.

ספארי מחנך לשמירה על הטבע אחת המטרות החשובות והעיקריות בהקמת המקום הוא תרומתו לחינוך לשמירה על הטבע ועל בעלי החיים בו. הוראות הזהירות הן ברורות. כשנוסעים במרחבי הספארי על המבקרים לדעת כי זכות קדימה ניתנת תמיד לבעלי החיים מהטעם הפשוט- זה ביתן. במתחם אחד מזומנת למבקר חוויה ייחודית. שיטוט במרחביו מאפשרת לשהות במחיצתם של סוגים רבים של בעלי חיים, קטנים וגדולים. כאן אפשר להיווכח בשוני המהותי בין הסוגים השונים ובאפשרות רב- קיום באותו מרחב. צוות מסור מאוד של עובדים מאפשר למבקרים ליהנות במקום שמתוחזק באופן מופתי.

סיור בספארי

סיור במקום הוא פעילות חווייתית מהנה ומחכימה שמוצעת ביום כיף או במסגרת יום גיבוש. מן הסתם, כצפוי וכמשוער, לא תהיו שם לבד: רבים אוהבים לקחת פסק זמן מהשגרה ולבלות שעות אחדות במתחם שבו ניתן ללמוד על רב גווניותו של הטבע בכלל ושל בעלי החיים בו בפרט. חוויות במתחם ספארי מתחם ספארי מציע מגוון עצום של פעילויות לילדים, לנוער ולמבוגרים: סיורים מודרכים, סדנאות, חוגים, קייטנות, קורסים שונים. המכנה המשותף לכולם הוא היכרות עם בעלי חיים ולימוד המאפיינים הייחודיים של כל אחד מהסוגים הרבים.

אין ספק כי הערך המוסף של הביקור במקום וההשתתפות בפעילויות שונות המתבצעות בו מעניקות לכל משתתף יכולת לחוות נתינה וקבלה. אם אתם רוצים להעניק לעצמכם מתנה מיוחדת – עם סיבה (יום הולדת, לדוגמה) או בלעדיה, אתם מוזמנים לבקר בספארי לפני שהוא נפתח לקהל המבקרים, בשעת בוקר מוקדמת. בשעה כזאת ניתן לקיים סיור של שניים עד שישה משתתפים. כבר בשעה 7.15 בבוקר ממתין לכם מדריך שיצטרף לרכבכם וילווה אתכם בסיור מודרך ומונחה שנמשך כשלוש שעות ובמהלכו תוכלו לראות כיצד חיים בעלי החיים בסביבה הטבעית וכיצד מאכילים אותם.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*