Home » מטבחים » מטבח מודרני- שינויים רבים מאז לעומת היום
מטבח מודרני- שינויים רבים מאז לעומת היום

מטבח מודרני- שינויים רבים מאז לעומת היום

מטבחים מודרניים עברו שינויים רבים ומואצים מימים עברו לעומת היום, המהפכות המואצות שעברו על עולם העיצוב

הם השפיעו לחלוטין גם על מטבח מודרני ויצרו בהם שינויים אדירים ממה שהיו בעבר – מטבח פשוט וסטנדרטי בלבד שינה את פניו לעבר מטבח עתידני. כל תפיסת המושג של מטבח מודרני גם של היצרנים, המעצבים ודיירי הבית השתנתה באופן רב.

השינויים העיצובים שהמטבחים שלנו עברו

החדר הצדדי והקטן שהיה מיועד רק להדחת כלים או לבישול והיה נפרד משאר האזורים בבית, השתנה ללא היכר. מטבח מודרני הוסיף פונקציונאליות שונה למטבח מעבר לתפקידו המסורתי הישן והקלאסי, וכך נושאים כמו אסתטיקה, עיצוב, דמיון ויצירתיות, טכנולוגיה, גאדג'טים של מטבחים והמצאות מדהימות, כמו גם נושא של משפחתיות וביתיות נלקחו בחשבון והפכו גם הם לנושאים עיקריים ביצירת מטבח מודרני.

ההיסטוריה של המטבחים

בכל ההיסטוריה כולה זה ידוע שהעיצוב השתנה באופן דרמטי ככל שהשתנו התקופות והטרנדים, כך גם המטבח השתכלל ועבר תמורות , שינויים ומהפכות החל משנות השישים וכמובן עד לימינו אנו. כיום מטבח מודרני מתאפין כבעל עיצוב מינימאלי יותר, נוטה לגיאומטרי, משלב חומרים של הייטק ועיצוב של הייטק, יש בו יותר שיש, יותר חומרים מבריקים עם זכוכית או מתכת ללא סימנים של רטרו או עומס בסגנון עיצוב מפואר מדי. נושאים כמו שטח מטבח מצומצם יותר, ביטוי לעיצוב מתקדם יותר, חדשני, יצירתי ואף נועז כסמל לתקופה הטכנולוגית המואצת בה אנו חיים כיום.

תחום הבישול הפך להיות נגיש ונחשק על ידי כולם

גם בתחום הבישול מטבח מודרני התאים את עצמו לשינויים הרבים שחלו בנושא זה- הבישול שהיה נחלת הנשים בלבד, האימהות או נחלת אנשי מקצוע כגון שפים, הפך לנחלת הכלל, כולם כיום אוהבים לבשל ותכניות הריאליטי בנושאי בישול הפכו את כולם למתעניינים בתחום. מטבח מודרני הוא מטבח קל יותר לתפעול ונותן במה לכל אחד, נשים גברים או ילדים לשהות שם בנוחות ולהפעיל את המטבח בקלות, לבשל או לארח. מטבח מודרני עם כל החדשנות הנועזת שבהם שמרו על המקום השמרני במידת מה של המטבח והמשיכו לתת ביטוי למסורת המשפחתית ולטעם המשפחתי האישי של הלקוחות ושל בני הבית.

מקווים שנהנתם מהכתבה על השינויים שהמטבחים שלנו עברו מהמטבח הקלאסי למטבח המודרני, מוזמנים להמשך לקרוא עוד כתבות מרתקות באתר שלנו.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*