Home » כלי מטבח » סכו"ם » מחפשים מערכת סכו"ם כמתנה לחנוכת בית?

מחפשים מערכת סכו"ם כמתנה לחנוכת בית?

כולנו אוהבים להתחדש בפריטים חדשים לבית כל תקופה מסוימת. בדרך כלל נעשה זאת במעבר לבית חדש או בתקופת החגים, בעיקר בראש השנה בו אנו רוצים להתחדש לכבוד השנה החדשה או לאחר ניקיון הבית לפסח. בתקופות אלו ניתן לראות המוני קונים בחנויות ורשתות לבית ולמטבח. באותו אופן, נקנה בדרך כלל מתנות לבית ליקירנו לציון אירועים אלו. לצד ערכות קפה ומפות חג, מערכות סכו"ם נחטפות גם הן מהמדפים הן בקנייה לביתנו הפרטי והן כמתנה לזוג חברים או להורינו.

 

איזו מערכת סכו"ם נקנה בדרך כלל כמתנה? ובכן, רשתות השיווק השונות מציעות מארזים מהודרים של סכו"ם המגיעות בקופסאות, מזוודות מהודרות ובאריזות מעוצבות. את סטים אלו ניתן לקנות בגדלים שונים, וכן בכמויות שונות. ישנם סטים לצורך העניין אשר יכילו כמות גדולה וסוגים שונים של מזלגות וכפיות, וישנן מערכות סטנדרטיות.

 

כמו כן, מערכות אלו מגיעות בדרך כלל מנירוסטה או מכסף. בשני המקרים מדובר בחומרים איכותיים, במיוחד אם מדובר במותג איכותי הידוע במוצריו הטובים. כמובן שישנם הבדלים במחיר, שכן כסף ידוע כמתכת יקרה לעומת הנירוסטה.

 

סכו"ם מכסף לא תמיד יהיה לאכילה אלא לרוב נראה אותו מוצג ליופי בארון מסוג "ויטרינה", אשר הינו ארון שדלתותיו זכוכית על מנת לאחסן בו חפצים להצגה ולראווה. כמו כן, סכו"ם העשוי מכסף נראה לעתים בבתים אשר קיבלו זאת מירושה העוברת מדור לדור ולמערכת זו חשיבות ערכית וסמלית. על סטים אלו יש לשמור ולבצע ניקיון קפדני בתדירות גבוהה פן יחלידו, כשם שידוע כי כסף נוטה להחליד במהירות.

סכו"ם

סכו"ם

כיום ניתן לתת מתנה מערכת סכו"ם גם לילדים

 

כל הילדים אוהבים לשחק במשחקי מטבח ובישול ובנוסף גם חווית האכילה חשובה להם מאוד. כיום ניתן למצוא מערכות סכו"ם משעשעים במיוחד לילדים בצבעים ובעיצובים שונים המותאמים למידותיהם, וחלקם אף בדמויות מצוירות אהובות. ישנם הורים המדווחים כי בזכות כך הילדים סוף סוף מסיימים את האוכל בצלחת.

 

בדרך כלל נמצא סכו"ם המתאים לילדים ברשתות הצעצועים או בחנויות השונות לכלי בית ואף בחנויות המספקות כלים חד פעמיים ביניהם סכו"ם חד פעמי בציורים של סרטי קולנוע אהובים על ילדים, דמויות מסדרות טלוויזיה ומסיפורי הילדים המוכרים.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*