Home » Uncategorized » לימודי אימון אישי – לימוד מומלץ לכל אחד
לימודי אימון אישי – לימוד מומלץ לכל אחד

לימודי אימון אישי – לימוד מומלץ לכל אחד

 

אחותי נחשבה כאוזן הקשבת של כולנו מאז שהייתה ילדה. תמיד היה בה משהו מאוד דומיננטי, קשוב, מכיל ואכפתי כך שכל אדם שבא במגע איתה מצא את עצמו חולק איתה את הסודות הכי כמוסים שלו מבלי לשים לב. היה קל לראות ביתר קלות שכאשר הוא עוזרת לאנשים היא זורחת וזה הדבר שהכי אהבה לעשות. יום ההולדת שלה התקרב והתלבטתי מה לקנות לה. המתנות הרגילות של ביגוד, אקססורייז ושאר קשקושים כבר מיצוא את עצמם מזמן ורציתי להביא לה משהו מיוחד יותר. התחלתי לברר במקומות שונים ואז מצאתי את המתנה המושלמת: קורס לעמודי אימון אישי. הרי אחותי עובדת באופן מאוד אינטואיטיבי אבל ללא הכשרה רשמית ולא היה לי ספק שאם תקבל כלים של לימודי אימון אישי זה ישדרג את החוויה עבורה ואת העזרה שנותנת לאחרים.

בדקתי מספר בתי ספר שמלמדים לימודי אימון אישי ומה מסגרת השעות והמחירים. אחרי בירורים שונים החלטתי בסוף על בית ספר ללימודי אימון אישי שקיבלתי עליו המלצות וקניתי לה שובר ללימודים. ביום ההולדת שלה יצאנו כל המשפחה לחגוג ובארוחת הערב כל אחד נתן לה את המתנה שלו. אני הושטתי לה עם חיוך גנוב את המעטפה שבתוכה היה השובר ללימודי אימון אישי. היא לא הבינה כל כך מדוע אני מעניקה לה מעטפה ומחייכת אבל פתחה את המעטפה ומיד היה ניתן לראות את הברק שלה בעיניים. קורס לימודי אימון אישי! קראה באושר,זה בדיוק מה שרציתי!

היא ממש התרגשה עד דמעות ואני שמחתי שהצלחתי לשמח את אחותי ליום הולדתה. אמא ואבא לא הבינו במה מדובר אז אחותי הסבירה להם שהיא מהווה אוזן קשבת לכל כך הרבה אנשים אבל פועלת באופן מאוד אינטואיטיבי ועכשיו סוף סוף היא תוכל לקבל כלים מקצועיים אשר יעזרו לה אפילו יותר. עוד היא הוסיפה שהחשיבות של הכלים שתלמד במסגרת הקורס לימודי אימון אישי הם כלים איכותיים אשר ילמדו אותה להתמודד עם בעיות שונות שאין לה מענה להן או תגובות שונות שיכולה לתת.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*