Home » אלקטרוניקה לבית » כל מה שרציתם לדעת על חימום תת רצפתי
כל מה שרציתם לדעת על חימום תת רצפתי

כל מה שרציתם לדעת על חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי הוא אחד מאמצעי החימום הנחשבים ביותר בשנים האחרונות

חימום מסוג זה מאפשר לכם להתבסס על הרצפה ככלי החימום, במקום להפעיל תנור. החימופ מבוסס על הנחת צינורות מים עם גז, כאשר תפקיד הגז הוא לחמם את המים. תשתית זו נמצא מתחת לרצפה תוך בידוד מוחלט ממגע פיזי. המגע היחיד שייווצר הוא החימום של הרצפה על ידי הגז. המערכת ניתנת להדלקה וכיבוי מתוך הבית, ממקום נגיש.

החורף הישראלי של המאה ה- 21 גרר לא מעט מאתנו אל עבר חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי נעשה לפרויקט של ממש בקרב המון אזרחים. החורפים נעשים קרים מאד משנה לשנה, ונדרש מענה מהיר ויעיל. הדלקת מזגן על חום או תנור עולה לצרכן הביתי המון כסף, ומקפיצה בעשרות שקלים ולעתים אף במאות את חשבון החשמל. מעבר לגז-מחמם שנמצא מתחת לבלטות הרצפה זה גם חיסכון אדיר בכסף מזומן, וגם מאפשר לכם לשמור טוב יותר על הסביבה (צריכת חום דרך חשמל AC מזיקה לסביבה כפי שהוכח לא פעם).

מי מוסמך להתקין חימום תת רצפתי?

טכנאי גז מטעם חברות הגז המספקות חימום תת רצפתי. יצוין כי לא כל טכנאי גז עוסק בהתקנת המערכות הללו, אבל טכנאים שכן עוסקים בכך יציגו אישורים רלוונטיים ויבצעו את ההתקנה ללא חת. התקנת חימום תת רצפתי דורשת בין השאר את פירוק תשתית הרצפה והרכבתה מחדש לאחר השלמת מלאכת הנחת צינורות החימום. ההתקנה מבוצעת בחלקים נרחבים בבית הלקוח, ומותקנים מפסקים נוחים להפעלת המערכת אליהם היא מחוברת באופן ישיר.

התקנת חימום תת רצפתי – לקוחות מספרים

לקוחות רבים שמחים מאד על פתרון החימום החדש. רובם מדווחים על חיסכון אדיר בהוצאות החשמל, ומציינים כי צריכת בלוני גז במקומם מהווה נטל שהוא משמעותית פשוט וקל יותר מאשר נטל תשלום חשבון החשמל. באשר לחימום עצמו, הם מדווחים כי הבית חם יותר, והחורף עובר בקלות רבה מאד. צרכני חימום תת רצפתי יכולים, למעשה, לחזור לחייך גם כשקר, ולא להרגיש אשמים לפני הפעלת המזגן והתנור היקרים והמגושמים. פתרון חימום אוטומטי תת רצפתי מהווה את התמורה הכי משמעותית בתחום החימום בבית.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*