Home » כושר » חדר כושר היה ועודנו פלטפורמת הפיתוח המושלמת לגופכם ובריאותכם
חדר כושר היה ועודנו פלטפורמת הפיתוח המושלמת לגופכם ובריאותכם

חדר כושר היה ועודנו פלטפורמת הפיתוח המושלמת לגופכם ובריאותכם

רבות דובר על פלטפורמות הבריאות החדשות: החל ממהפיכת הצמחונות והטבעונות של גארי יורופסקי ואומני ישראל, ועד הגברת השימוש בפלדנקרייז ופילאטיס בקרב צרכנים בחיי היום יום

יחד עם זאת, רוב הישראלים עדיין מעידים כי האמצעי שאחראי ישירות לפיתוח גופם ושמירה על רמת בריאותם הוא חדר הכושר. חדר כושר אינו בכדי נבחר להיות האמצעי הזה. זהו מקום אשר ניתן ליהנות בו מתמורות רבות כמו פיתוח סיבולת לב ריאה (הליכונים, אופניים ופדלים לדיווש בעמידה), פיתוח שרירי הגפיים (לחיצת רגליים, פולי עליון, פולי תחתון), פיתוח פלג הגוף העליון (לחיצת חזה, תרגילי גמישות לבטן, ספת בטן) ופיתוח פלג הגוף התחתון (תרגילים לחיזוק האגן והישבן). ברוב חדרי הכושר מוצעות פעילויות דומות ומשלימות כמו ספינינג ואימונים אירוביים שונים כמו בחדרי הכושר של הומפלייס וחדרי הכושר גרייט שייפ.

דברים שחשוב לדעת על חדר הכושר שלכם

חשוב לוודא כי יש בו מדריכים מומלצים. גם אם נדמה לכם שאתם מכירים היטב משקולות, מתקנים ומכשירים, את הגוף שלכם והתמורות שחלו בו אתם לא ממש מכירים אם אינכם מקצוענים, ולכן חשוב שילווה אתכם מדריך שייתן חוות דעת שנייה ויצעיד אתכם לכיוון הנכון. כפי שלימוד כלי נגינה, ריקוד ואומנויות שונות מצריך הדרכה ממומחה באותה נקודת זמן, כך נכון הדבר גם לגבי התפתחות במסגרת חדר כושר. כמו כן, חשוב מאד לוודא כי חדר הכושר מכיל את האמצעים שבעזרתם תוכלו להתפתח בכיוון הרצוי. לכן, כשבאים לחדר כושר, צריך לבוא עם מטרות. עוד בטרם פגשתם את המדריך שלכם חשוב שתדעו כי המטרה שלכם היא לפתח את האיברים X, Y, Z ואת היכולות הנדרשות והחשובות לכם. כך, למשל, יש שיגיעו לחדר כושר כדי לפתח סיבולת וכושר לאורך זמן ויש מי שיגיעו לפתח את השרירים שלהם.

עניין נוסף שכדאי לזכור הוא את תנאי המנוי

לאחרונה, נרשמו לא מעט בעיות של מנויים בחדרי כושר. מנוי שביקש להעביר את הכרטיס שלו לאדם אחר, או אדם אחר שביקש לחלוק את המנוי עם עוד מתעמל. לא כל חדר כושר מתיר חלוקת זכויות במנוי בדרך זו, מה שהוביל ליצירת קונפליקטים בין הלקוחות לבינם. לכן, חשוב מאד לקרוא על מה אתם חותמים, ולדעת מראש האם תוכלו להעביר את המנוי. אם זוהי כוונתכם מלכתחילה, מוטב מראש לא לעשות מנוי בחדר כושר שאינו מתיר זאת.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*