Home » קניות » המזרונים המומלצים לשינה טובה ובריאה יותר
המזרונים המומלצים לשינה טובה ובריאה יותר

המזרונים המומלצים לשינה טובה ובריאה יותר

קצב החיים המטורף בימינו לא משאיר אף אחד מאחור ומאתגר כל אחת ואחד מאיתנו, אז איך נשמור על גב בריא יותר עם שינה טובה יותר?

אנחנו עמוסים במשימות בעבודה ובבית, מתמודדים עם אינספור מטלות יום יום אך אחד האתגרים החשובים ביותר עבורנו הוא לשמור על הבריאות התקינה בתוך כל הכאוס שמסביב. רשת מלאה בעצות שונות ומשונות על תזונה נכונה ומגוונת, על יתרונותיה של הפעילות הגופנית אך משום מה פחות מדברים איתנו על חשיבותה של שינה לבריאותנו.

כולנו מודעים לכך ששעות שינה מועטות פוגעות בריכוז שלנו, גורמות לעצבנות, אי שקט ועייפות ולא מיטיבות עם המראה החיצוני שלנו. אך לא מדובר אך ורק בכמות השינה אלא גם באיכותה. תגיד לי על איזה מזרון אתה ישן ואני אגיד לך איך אתה מרגיש. משפט זה יגרום ללא מעט מאיתנו לגשת לחדר המיטות שלנו ולבחון מחדש את המזרון אשר מונח בתוכו. יש המעדיפים בסופו של יום העבודה הארוך והמייגע להניח את גופם העייף על מזרון הרך ויש כאלה שאוהבים אותו קשה ותומך. מזרון שינה איכותי, בדומה לקוסם מיומן, עלול לגאול אותכם מכאבי הגב והצוואר, להעלים את כאבי הראש, למלא אותכם באנרגיה, להילחם באלרגיה, להעלות חיוך על פניכם ובקיצור להשפיע רבות על איכות החיים שלכם.

ד"ר גב

שינה איכותית עם מזרונים של חברת ד"ר גב

אז אילו מזרונים מומלצים לשינה טובה יותר?

בשוק תמצאו מגוון רחב של מזרונים ואם לא זכיתם בחבר, שכן או סתם מכר שמתפרנס מעבודה בחנות הרהיטים כדאי לבדוק מספר דברים על מנת לא ללכת לאיבוד בים של אפשרויות.

עליכם להגיע לחנות מצוידים במידות של המזרון על מנת שיתאימו לבסיס המיטה המצוי ברשותכם.

במידה ובפעם האחרונה עליתם למשקל לפני עשור כדי לעשות זאת שוב היות ומשקל, גיל ומצב הבריאותי שלכם הם המשתנים החשובים בבחירת בית חם לעמוד השדרה שלכם.

אחת השאלות הראשונות שיש להפנות למוכר בחנות היא לגבי מילוי המזרון. איכות המזרון נמדדת קודם כל על פי חומרי המילוי. מזרוני ד"ר גב מציעים מגוון רחב של חומרים כדוגמת לטקס ופוליאוריטן. לאחר מכן תאתגרו את המוכר עם שאלה לגבי סוג המזרון. זה המקום לברר האם מזרון עשוי משכבות ספוג או קפיצים ולפני שתקבלו תשובה לגבי מידע חשוב זה תקפצו על המזרון על מנת לבדוק עליו את כל התנוחות שינה האהובות עליכם. ההמלצה היא שעמוד השדרה שלכם יישאר ישר בעודכם שוכבים על הצד.

בבקשה לא לשכוח לבדוק הן את השכבה החיצונית של המזרון. חומר ממנו היא עשויה בעל חשיבות רבה לאלה הסובלים מאלרגיות ולאלו שפשוט נהנים ממגע של רכות.

יש הסבורים כי לאנשים בעלי עודף משקל עדיף לנוח על מזרון קשיח ולצנומים שבינינו יתאים מזרון רך יותר. אלה הסובלים מבעיות בגב התחתון יהנו ממודלים רכים יותר הנותנים תמיכה טובה לאזור הכואב. בעלי בעיות בגב העליון ואלה המעונינים בשיפור של היציבה שלהם מוזמנים לישון על המזרונים הקשיחים יותר.

אך בכל מקרה מילת המפתח היא הנוחות. כמו שאין להתווכח על הטעם ועל הריח כך גם אין סיבה

לשכנע אחד את השני מה המזרון הטוב יותר. הויכוח פשוט מיותר.

צילום מסך ד"ר גב

מבחר מזרונים באתר ד"ר גב

בעודכם נשכבים על המזרון  של ד"ר גב או על כל מזרון אחר בחנות הרהיטים הקרובה לביתם, תעצמו עיניים, תסתובבו מצד לצד ותדמיינו את עצמכם חוזרים לישון עליו לילה אחרי לילה. במידה ותרגישו שלא בא לכם לקום, שהגב שלכם מקבל תמיכה מירבית, ששרירי הגוף רפויים והבד נעים למגע כך תדעו שהאחד הזה חוזר איתכם לביתכם.

אף אחד לא מבטיח שהמלאכה תהיה קלה. היות ויש סוגים רבים של מזרונים, תצטרכו לעבוד קשה עד שתמצאו את האחד והיחיד. ההשקעה תשתלם.

פרט נוסף שלא תצליחו להתעלם ממנו הוא כמובן המחיר. הרבה פעמים העסק לא זול, אך אין לשכוח שמדובר בהשקעה למספר שנים לפחות. כמו כן רבים מאיתנו רואים לנכון להשקיע את מיטב כספם בבריאות.

הבחירה הנכונה תזכה אותכם בשינה איכותית שמשמעותה חיים נטולי כאבי גב והצוואר, אנרגיה חיובית, מצב רוח טוב, בקיצור כל מה שאנחנו קוראים לו איכות חיים טובה.

אז אילו מזרונים מומלצים לשינה טובה יותר? תנו לגוף שלכם להחליט, אין מי שיודע יותר טוב ממנו.

  

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*