Home » Uncategorized » הלוואות מיידיות – מתן עזרה דחופה לנזקק
הלוואות מיידיות – מתן עזרה דחופה לנזקק

הלוואות מיידיות – מתן עזרה דחופה לנזקק

 

מאז שנולדו לי הילדים, הפסקתי כמעט לחלוטין לדאוג למשק הבית. התחזוק היום יום של הבית לרבות הכנת אוכל, הדחת כלים, ניקיון, כביסה וקיפול הבגדים וגיהוץ הפכו לבלתי אפשריים עבורי ולכן פניתי לסאלי. סאלי היא אישה מקסימה ממקסיקו אשר הגיעה לארץ על מנת לעבוד במשק בית ולעזור למשפחתה שנמצאת במקסיקו. בהתחלה היא עבדה בביתי פעמיים בשבוע אבל לאט לאט הקשר ביננו התחזק והיא התחילה להגיע אליי על בסיס יומיומי. בסופו של דבר פיניתי את חדר העבודה שלי בבית והיא עברה לגור איתנו.

כעבור שנה היא פנתה אליי בוקר אחד עם פנים נפולות ועיניים נפוחות מבכי וחוסר שעות שינה ואמרה שאימה מאוד חולה והיא לא יכולה לטוס לבקר אותה כי אין לה מספיק כסף. מבלי לחשוב פעמיים פניתי לחברת האשראי שלי למחלקה העוסקת במתן הלוואות מיידיות ולקחתי הלוואה על מנת לרכוש לה כרטיס. הרעיון העומד מאחורי הלוואות מיידיות הוא ניתן לקבל אותן מייד וכמעט ללא בירוקרטיה. שוחחתי עם נציגת השירות שמתמחה במתן הלוואות מיידיות והיא מיד עזרה לי. סאלי לא ידעה את נפשה מרוב הכרת תודה והתרגשות. היא ניסתה לשאול אותי מה זה בדיוק הלוואות מיידיות אבל עניתי לה שאין לה מה לדאוג ושתיסע לטפל באימה לכמה זמן שתצטרך. אמרתי לה שאסביר לה כל שאלה שתהיה לה בנושא הלוואות מיידיות כשתחזור לארץ.

סאלי ניגשה לחדרה על מנת לארוז מזוודה קטנה ונסעה לשדה התעופה מספר שעות אחר כך. כעבור יומיים היא יצרה איתי קשר ממקסיקו וסיפרה שמצבה של אימה השתפר והסתבר שהיה לה אלרגיה חריפה למנגו אשר היא לא ידעה עליה. התסמינים היו כל כך חמורים שחשבו שהיא חטפה מחלה אוטואימונית ולא ידעו כיצד לטפל בה. שמחתי לשמוע את הבשורה ואיחלתי לסאלי המשך שהות נעימה במחיצת אימה ושאר משפחתה. כאשר סאלי חזרה לארץ היא הייתה בחרדה עמוקה כיצד תשלם לי עבור ההלוואה. הסברתי לה שהלוואות מיידיות ניתנות בדיוק בשביל מקרים כאלה ושהכל בסדר והיא תחזיר את עלות ההלוואה לאט לאט ובקצב שלה.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*