Home » Uncategorized » היתרונות של אימוני פילאטיס מכשירים
היתרונות של אימוני פילאטיס מכשירים

היתרונות של אימוני פילאטיס מכשירים

מהו אימון פילאטיס מכשירים ולמי הוא מתאים?

 

שיטת האימון "פילאטיס" הינה שיטת אימון ותיקה מאוד אשר הפכה לפופולארית במיוחד בשנים האחרונות. מדובר בשיטת אימון אשר המטרה שלה היא להשיג איזון גופני ומנטלי, זאת בעזרת מגון של תרגילים שונים אשר משלבים יכולת ריכוז, שליטה על הגף ודיוק. בעזרת האימון הזה המתאמנים יכולים לפתח מודעות גבוהה יותר לגוף שלהם ולמצבם הפיזי וכך לחזק את הגוף וכן להחלים מפציעות שונות בצורה יעילה וטובה במיוחד.

אימוני פילאטיס ניתן לבצע בשתי דרכים – אימון על מזרן אימונים או בעזרת מכשירי פילאטיס. במאמר זה נדבר על אימון פילאטיס מכשירים, ועל הדרך שבה הוא מוביל את המתאמנים להשגת המטרה.

 

אימוני פילאטיס מכשירים יכולים להעניק למתאמנים כמה יתרונות חשובים מאוד:

  1. אימוני פילאטיס מכשירים מבוצעים בקבוצות קטנות יותר לעומת אימוני פילאטיס אשר מתקיימים על מזרנים. בשל העובדה שמדובר בקבוצה קטנה יחסית למאמן יש יכולת טובה יותר לפקח על כל המתאמנים ולסייע לכל אחד להגיע למטרה באופן הטוב ביותר.
  2. מכשירים מאפשרים להתאים את סוג האימון למצבו הפיזי של המתאמן, במיוחד אם מדובר במתאמנים אשר משתקמים מפציעות שונות ולא יכולים, לפחות לא בשלבים הראשונים, לבצע אימונים על מזרן אשר דורשים איחוד כוחות בין כל חלקי הגוף.
  3. המכשירים מספקים מגוון רחב של אתגרים משתנים למתאמנים. ניתן בעזרתם להתחיל מאימונים בדרגה קלה יחסית ואט אט להגביר את עצמת הקושי וכך להתפתח תוך כדי אימון.
  4. בניגוד לאימוני כושר רגילים אשר יכולים ליצור מראה מנופח של הגוף, פילאטיס מכשירים יוצר מראה חטוב ומאורך, ולכן מדובר באימוני כושר אהובים במיוחד על ידי נשים.
  5. אימוני פילאטיס מכשירים כוללים אימונים נשימתיים. האדם לומד כיצד לווסת את הנשימה שלו בזמן האימון בצורה נכונה, וכך הוא זוכה לתחושה הרבה יותר טובה ומראה זקוף קומה ובריא יותר.

 

אז אם אתם מחפשים אימון כושר יעיל שיתאים לצרכים האישיים שלכם ויאפשר לכם לחטב את הגוף מבלי להסתכן בפעולות קשות ומורכבות מידי, אימוני פילאטיס מכשירים יכולים להעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

 

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*