Home » Uncategorized » הדרך הנוחה לשלם בשמחה -מכשיר אשראי
הדרך הנוחה לשלם בשמחה -מכשיר אשראי

הדרך הנוחה לשלם בשמחה -מכשיר אשראי

לפני שפתחתי את החנות שלי לעיצוב הבית לא ידעתי כלל מהו מכשיר אשראי.

 

אמנם תמיד הייתי קניינית לא קטנה, נהגתי להתהלך בין חנויות ולרכוש פריטים לעיצוב הבית ולאבזר את ביתי בכל אותם האביזרים היפים שאהבתי, ואכן שילמתי כמעט תמיד בכרטיס אשראי, אך כאשר הייתי בצד של הקונה ולא של המוכרת, לא איבחנתי כלל במכשיר אשראי. מבחינתי הייתי מוסרת את כרטיס האשראי למוכר בחנות וחותמת, בזה הסתיימה הקנייה שלי.

 

כאשר פתחתי את החנו, הייתי צריכה ללמוד לא מעט דברים ובעיקר על תהליך התשלום. כרטיסי אשראי הם נולחים וזמינים לכל, ורב הקונים בחנות מעדיפם לשלם בכרטיס אשראי , גם כי הוא זמין להם וגם כי הם יכולים בקלות לפרוש לתשלומים נוחים את מחיר הקניה.

 

הבנתי שאני חייבת מכשיר אשראי שיענה לי כמוכרת על הצורך להעניק את אפשרות התשלום המבוקשת ביותר.

 

וכך כשאר בידי מכשיר אשראי, התחלתי ללמוד כיצד לתפעל אותו. ממצב שלא ידעתי כלל כיצד מכשיר אשראי פועל, גיליתי את הנוחות והיעילות שבשימוש במכשיר אשראי.

 

תוך זמן קצר, למדתי את הההתמנהלות של המכירה והתשלום ומכשיר אשראי הפך לאלמנט החביב עלי ביותר. כך לא הייתי צריכה כלל להתעסק עם חישובים וכספים שתמיד הרתיעו אותי שמא אתבלבל בחישוב, אחזיר עודף שגוי או אפספס את המחיר המדוייק.

 

עם מכשיר אשראי הכל יותר קל ונוח, מעבירים את הכרטיס , מקלידים את מחיר התשלום וזהו. ההעברה מתבצעת בקלות.

 

כיום כשאני עובדת בחנות העיצוב שלי אני נהנית מכל רגע. אני נהנית לעמוד לרשות אותם הלקוחות שמגיגים לחנות ומתלבטים בין המוצרים השונים.

אני מעניקה להם את מלוא השירות והמקצועיות , לצד המוצרים הייחודיים שאני מלקטת בתבונה רבה ממקומות שונים ומביאה אלי לאוסף המושלם שבחנות שלי.

 

אני גם מייעצת לא אחת מהניסיון הרב שרכשתי בעיצוב הבית ללקוחות ומפנה גם לבעלי מקצוע אתם יצרתי קשרי עבודה במרוצת הזמן.

 

אנשים אוהבים להגיע לחנות שלי, גם כי יש לי מוצרים מהשורה הראשונה ומיגוון רחב של סגנונות, אך גם בגלל השירות שאני מעניקה ללקוחות שלי שנכנסים לחנות ומרגישים בבית.

 

פעולת התשלום מתבצעת בדרך כלל בתשלום בכרטיס אשראי, אני מעבירה במכשיר אשראי ובוגרת עסקה בקלות וביעילות.

 

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*