Home » Uncategorized » אתרי מכירות באינטרנט – המקום היעיל ביותר להגדלת מכירות
אתרי מכירות באינטרנט – המקום היעיל ביותר להגדלת מכירות

אתרי מכירות באינטרנט – המקום היעיל ביותר להגדלת מכירות

 

בעולם של היום, כאשר אתרי האינטרנט הפכו לפלטפורמה המרכזית של התקשרות עם הלקוחות בעולם, אתרי מכירות באינטרנט הם הפלטפורמה היעילה ביותר להגדלת מכירות. מאחר ורוב האנשים עובדים עם רשת האינטרנט ונמצאים כל היום מול המחשב יצירת אפשרות לביצוע קניות דרך אתרי מכירות באינטרנט מוכח כמקור היעיל ביותר להגדלת מכירות. כך למשל, חנויות בגדים. חנויות בגדים אשר מקיימות רשתות הפרושות בקניונים בארץ, נאלצות לעמוד בעלויות רבות של שכר דירה, מים, חשמל, עלות העסקת עובדים ודמי ניהול.

ברגע שה מקיימות אתר מכירות על גבי רשת האינטרנט הן חוסכות את הרוב המוחלט של העלויות המפורטות לעיל. עדיין יש צורך במנגנון שינוע ענף ובאנשים טכניים על מנת לתפעל את האתר אבל אין מה להשוות ביחס לעלויות הגדולות של תחזוק חנות בקניון ותשלום  לעובדים. יתרה מכך, בעוד בחנות יש לנו פחות שליטה לדעת מה המוצרים היותר מבוקשים וממה מתעלמים, באתר ניתן לבדוק על פריט באופן ספציפי כמה כניסות היו אליו, כמה קניות היו ממנו ויתרה מכך ניתן ליצור כל מיני מניפולציות אשר יגרמו ללקוחות להיכנס יותר לאתר ולרכוש יותר דברים בפחות מאמץ. על מנת למשוך לקוחות לחנות מסוימת בקניון נדרשים שלטי חוצות של פרסום, יש משמעות למיקום החנות בקניון ונדרשת השקעה משמעותית  של עלויות בכל הנוגע להגברת המודעות של המוצר. לעומת זאת, אתרי מכירות באינטרנט אינם דורשים את אותן עלויות.

יש משמעות לעלות של פרסום וקידום אתרים אבל היא שולית ובטלה בשישים ביחס לפרסום הנדרש להעלאת מודעות לגבי חנויות בקניונים. אתרי מכירות באינטרנט יכולים להיות גם בתחום המזון. על מנת לחסוך הגעה לסופר מרקט, עמידה ממושכת בתור, סחיבת שקיות כבדות הביתה ובזבוז זמן בהליך זה ניתן לרכוש את המוצרים בזמן ישיבה במשרד או תוך כדי נסיעה ברכבת והם מגיעים ארוזים הביתה. באמצעות הפלטפורמה של אתרי מכירות באינטרנט יכולות רשתות המזון לפרסם מוצרים מסוימים שמעוניינות לקדם וגם למנוע עומס ברשתות מסוימות משום שאם יותר אנשים רוכשים דרך האינטרנט זה מוריד את הלחץ ברשתות.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*