Home » Uncategorized » קניון עופר רחובות – הקניון שלי
קניון עופר רחובות – הקניון שלי

קניון עופר רחובות – הקניון שלי

בכל הזדמנות כשיש לי, אני בודקת קניונים חדשים, חנויות חדשות ובעיקר מנסה ללמוד מה מצליח ומה לא מצליח בעולם הצרכנות. אני משתדלת בכל שבוע להגיע לפחות לקניון אחד על מנת לראות מה התחדש ומה השתנה. אחד הקניונים האהובים עליי הוא קניון עופר רחובות. מדובר בקניון חדש יחסית אשר מהווה חלק מקבוצת קניוני עופר ובנוי בצורה נוחה מאוד לצרכן.

אני לא יכולה לסבול קניונים מסורבלים, אשר אין קשר בין החנויות ועל מנת לקנות כמה דברים צריך להסתובב הלוך ושוב לאורך הקומות השונות של הקניון. קניון עופר רחובות בנוי בצורה מופלאה ומאוד נוח לצרכן. הוא בנוי כך שהכבישים שמגיעים אליו הם כבישים שיש בהם פחות פקקים בדרך כלל והחניון בו משוכלל ומאפשר חנייה פשוטה ואיתור נוח ומהיר של הרכב מאחר וקניון עופר רחובות הוא חלק מקבוצת קניוני עופר, העיצוב שלו הוא כזה אשר מהווה חלק מהקבוצה כולה. אז מצד אחד הוא שייך לאימפריה של קניונים מוצלחים ומצד שני יש לו את הייחודיות שלו.

מאז שעברתי להתגורר ברחובות, חיפשתי קניון שיהיה לי נעים וכיף לנסוע אליו אחרי העבודה על מנת לעשות קניון של אוכל לבית או לנקות את הראש ולעשות שופינג כיד המלך. הרבה יותר נעים ונחמד לנסוע לקניון שמכירים ואפשר לבלות בו אחרי העבודה ולנקות את הראש. קניון עופר רחובות הוא מקום מפגש קבוע עבורי ועבור חברות שלי. בגלל שיש בו את כל החנויות שאנחנו אוהבות אז הרבה יותר כיף לנו לנסוע לקניון עופר רחובות מאשר לנסוע לתל אביב ואז להתחיל עם כאב הראש של איתור חנייה, תשלום עבור החנייה והליכה עד לחנויות שאנחנו רוצות ללכת אליהן.

ברגע שמדובר בקניון עופר רחובות, הכל הופך לפשוט יותר. הקניון עצמו ממוקם ממש קרוב להיכן ששלושתנו מתגוררות, אפשר להגיע בקלות ואין בעיות של חניה או של נסיעה ארוכה ואנחנו מכירות כל חנות וכל דבר בקניון עופר רחובות אז אפילו החיפוש שלנו לדברים הוא מהיר ויעיל יותר. אין מה לומר, ללכת לקניון שאוהבים ומכירים זה הפינוק האמיתי.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*