Home » קפה » צריכים הפסקה בעבודה – לכו לשתות קפה
צריכים הפסקה בעבודה – לכו לשתות קפה

צריכים הפסקה בעבודה – לכו לשתות קפה

כולנו מכירים את התסכול הזה של עבודה ממושכת מול המחשב עד כדי כך שאנחנו מתחילים להרגיש כאילו הפכנו להיות הכיסא עצמו

רמת הריכוז שלנו מוגבלת ולכן חשוב לעשות הפסקות מתודיות מהעבודה על מנת לחלץ עצמות ובעיקר על מנת להזיז את המחשבות כדי לחזור רעננים לעבודה מול המחשב. כאשר אתם מרגישים שאתם מתחילים לאבד את הריכוז ואתם מוצאים את עצמכם קוראים את אותו משפט שוב ושוב זה הסימן – אתם צריכים הפסקת קפה.

מה כל כך טוב בהפסקת קפה?

מדובר על הפסקה מבורכת – הן ברמה הפיזית והן ברמה הנפשית. בגלל שמדובר על הפסקה שגורמת לנו לזוז מהמקום שלנו, אנחנו מניחים קצת למוח ולמחשבות שלנו על עבודה ומתפנים לפתח שיחות חולין עם חברים למשרד. הממונים לא יקבלו הפסקות יזומות באמצע היום אבל הפסקת קפה של כמה דקות היא דבר לגיטימי ואפילו מתבקש כאשר נדרשים להתרכז כל כך הרבה שעות. ברגע שיש צורך באיזו שהיא הפסקה מתודית מהעבודה, אפשר לשאול את השותף לחדר או אפילו חדר או חברה מהחדר ליד אם הם רוצים הפסקת קפה ולפסוע יחד למטבחון.

למה עדיף לשתות קפה על פני משקאות אחרים?

שתייה של קפה, ובמיוחד כאשר מכינים אותו ללא חלב וללא סוכר היא טובה ואפילו חיונית לתפקוד שלנו. מנת קפאין סבירה ביום יכולה רק לסייע לנו וכאשר מקפידים על צריכה נכונה של קפה, ניתן לראות שיש עלייה בביצועים שלנו בעבודה ובעיקר במפלס העייפות שלנו. כאשר עובדים המון שעות ניתן לראות שמפלס העייפות לאורך היום הולך ומתגבר וברגע שאנחנו דואגים לשתות אחת לכמה שעות כוס קפה חם, אנחנו שומרים על מתח ערנות מוצלח לאורך היום.

מה לגבי התייבשות?

כפי שאתם יודעים, לקפאין יש את התכונה של להיות משתן ולכן צריך להקפיד לשתות גם הרבה מים. אין דבר מתסכל יותר מזה שרוצים לשתות הרבה כוסות אבל שוכחים להרוות את הגוף במים ואז מוצאים את עצמנו מיובשים לחלוטין.

שורה תחתונה, אם אתם עייפים, תעשו הפסקות אבל תדאגו לשתות גם הרבה מים לאורך היום.

 

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*