Home » כלי מטבח » מחבתות » מחבת- ליצור את הפיצה המושלמת
מחבת- ליצור את הפיצה המושלמת

מחבת- ליצור את הפיצה המושלמת

מחבת היא כלי בישול שימושי מאד בכל מטבח, ואף מגוון המתכונים והמאכלים הטעימים שניתן להכין עם מחבת יכולים להיות מפתיעים. למשל להכין פיצה בתוך מחבת ולא בתנור.

איזה מחבת נבחר כדי להכין פיצה

לשם כך נדרשת מחבת כבדה העשויה מברזל יצוק, אך גם כל מחבת בינונית אחרת תספיק, ובנוסף רצוי לבחור מחבת הכוללת גם כיסוי כדי לבשל את הפיצה גם כלפי מעלה. הפיצה הזאת להכנה על מחבת היא טעימה במיוחד, ולאחר שתכינו אותה כבר תוותרו על התנור ואולי תוותרו גם על הזמנת פיצות מפיצריות בחוץ. המתכון מהיר וקל להכנה, הוא כולל רוטב עגבניות איכותי וטרי וכל אחד יכול להכין אותה בקלות.

איך מכינים פיצה?

אם אתם מתעצלים להכין את רוטב העגבניות שהוא עשוי מעגבניות מרוסקות טריות, תוכלו אפילו לבחור כל רוטב שמתאים לפסטה או לפיצה הקנוי מהחנות. לשם הכנת הבצק אתם צריכים חצי שקית שמרים יבשים, רבע כפית סוכר, שלושת רבעי כוס מים חמים, אך לא רותחים, שתי כוסות קמח, חצי כפית מלח, שתי כפות שמן רצוי שמן זית, מערבבים את כל חומרי הבצק ללא הקמח והמלח ומניחים לעשר דקות, לאחר מכן מוסיפים גם את הקמח והמלח ולשים עד שמקבלים בצק אוורירי וללא גושים, ומניחים להתפחה של כחצי שעה לפחות. לרוטב העגבניות צריך רק לכתוש שני שיני שום בעלי בזיליקום עם ארבע עגבניות חתוכות, מעט מלח שמן זית וקופסה אחת של רסק עגבניות, אם אתם אוהבים הרבה עגבניות ברוטב. לתוספת הגבינה אתם יכולים לבחור בגבינת מוצרלה טרייה או כל גבינה צהובה אחרת האהובה עליכם.

איך מבשלים את הפיצה

הפיצה שלכם כמעט מוכנה, מניחים את הבצק על מחבת המשומנת בשמן זית וכן משומנת גם בדפנות, מוסיפים את רוטב העגבניות וכן את הגבינה הצהובה ומגוון של תוספות על פי הטעם האישי. ניתן להשאיר את הפיצה לתפיחה קצרה נוספת ואז מבשלים אותה עם מכסה סגור לעשר דקות בערך. אתם מקבלים פיצה מעולה ומצוינת בטעמה, ואין ספק שהבישול המקורי והמפתיע על המחבת יוסיף רבות למטבח שלכם. המתכון הוא קל להכנה וניתן אף להכין אותו בקלות רבה יחד עם הילדים.

מקווים שנהנתם מהכתבה, ממליצים לכם גם לנסות להכין את הפיצה עם הילדים ולהפוך את בישול ארוחת הערב לפעילות מהנה.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*