Home » חשמל לבית » מזגנים » מזגן קטן- הכי משתלם
מזגן קטן- הכי משתלם

מזגן קטן- הכי משתלם

אם אתם מעוניינים במזגן שלא יתפוס לכם יותר מדיי מקום, במיוחד אם מדובר על חדר קטן.

כדאי שתיקחו מזגן קטן. עם מזגן קטן תוכלו לקרר ולחמם את החדר שלכם לאורך כל השנה, מזגן זה לא ייקח לכם הרבה מקום והוא יקרר או יחמם את החדר שלכם תוך דקות מעטות.

מהו מזגן קטן?

מזגן קטן הוא מזגן אשר מתאים לדירות קטנות או משרדים קטנים. מזגן זה מותקן על הקיר בגובה של 2 מטר מהרצפה והוא מאפשר זרימת אוויר לחלק העליון של החדר. מזגן קטן חוסך לנו שטח והתקנתו אינה נראית לעין. רוב מזגנים הקטנים הם מזגנים מסוג עילי, הם קטנים עד מאוד ולרוב שקטים. עוצמת המזגן הקטן הינה בין 1-2.5 כוח סוס, והוא מקרר או מחמם במהירות את שטח החדר.

למה כדאי לי מזגן קטן?

מזגן קטן הוא מזגן אשר מתאים לבתים קטנים או משרד. הוא מומלץ לחדר אחד בלבד והעוצמה שלו היא בין 1-2.5 כוס סוס. עם מזגן זה ניתן לחסוך בחשמל רב, מאחר שהוא קטן וצורך פחות חשמל מאשר מזגן גדול יותר, והוא גם מקרר או מחמם במהירות את החדר עצמו. מעבר לכך, ניתן למצוא מגוון נרחב של מזגנים קטנים בסגנונות שונות, אשר יתאימו לצרכים האישיים שלך. בטרם החלטת על מזגן קטן חשוב להתייעץ עם טכנאי מזגנים באשר להתקנת המזגן, יש לקחת בחשבון את גודל החדר, אם יש חלונות, דלתות ועוד ובהתאם לכך לבחור את המזגן שיתאים לך.

מה היתרונות של מזגן קטן?

למזגן קטן ישנם יתרונות שונים אשר עושים אותו למזגן המשתלם ביותר. מזגן זה טוב לחדרים או משרדים קטנים יותר, הוא יעיל מבחינת הקירור או החימום. הוא מקרר או מחמם בשניות את החדר ומרגישים זאת. מזגן זה נוח לתפעול, הוא אל מורכב מדיי. מדובר על מזגן שקט ועמיד לאורך שנים רבות. עם מזגן קטן ניתן לחסוך בהוצאות החשמל, מאחר שעוצמתו היא בין 1-2.5 כוס סוס לעומת מזגנים אחרים שעוצמתם גבוהה יותר. מעבר לכך, אתם מקבלים אחריות של כמה שנים על המזגן עצמו.

 

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*