Home » חשמל לבית » בדקנו: אלה מותגי החשמל המומלצים לשנת 2018
בדקנו: אלה מותגי החשמל המומלצים לשנת 2018

בדקנו: אלה מותגי החשמל המומלצים לשנת 2018

אם יש תחום אחד בו התחרות גדולה במיוחד הרי זה תחום מוצרי החשמל

בעידן הגלובלי ובכלכלת השוק הפתוחה בה אפשר לייבא מוצרי צריכה רבים ממספר הולך וגדל של מדינות, אפשר למצוא היום בשוק מוצרי החשמל מספר רב של חברות ומותגים, המתחרות על כיסו של הצרכן, שמצדו נהנה מהתחרות שכן כך הוא יכול להרוויח וליהנות ממחירים טובים יותר,בשונה מריהוט בשוק מוצרי החשמל קיים מגוון גדול של מוצרים ובסך הכול הפריחה בענף מיטיבה עם הצרכנים.

כל-כך הרבה מותגי חשמל במה לבחור?

אם בעבר השוק נשלט בידי שתיים שלוש חברות הרי שהיום קיים מבחר גדול הרבה יותר של חברות המתמחות בשוק מוצרי החשמל, רובן מגיעות מסין, קוריאה ויפן.

אין ספק ששוק מוצרי החשמל הינו שוק רחב ומשגשג שכן משנה לשנה וככל שאיכות ורמת החיים עולות ברחבי העולם, יותר בתי אב, משפחות ואנשים צורכים את מוצרי החשמל הללו.

תשתיות החשמל מגיעות ליותר בתים, הטכנולוגיה משתפרת ואפשר כיום ליהנות משוק מתפתח שלא קופא על שמריו ומכניס חידושים לתחום מוצרי החשמל מדי שנה.

לכל אחד ואחת יש את החברה או המותג האהובים עליהם וקשה לנו לשנות את הרגלי הצריכה שלנו בקלות אך יחד עם זאת אנחנו נפתחים לאפשרויות חדשות, נחשפים למותגים שלא ידעו כלל על קיומם בעבר ומנסים לעמוד בקצב ההתפתחות בשוק ולהתעדכן לגבי כל הפיצ'רים והגאדג'טים החדשים שנכנסים לשוק מדי פעם.

מוצרי החשמל הכי חדשים

הכי חדשני

מוצרי החשמל הבסיסיים שכולנו חייבים בבית

שוק מוצרי החשמל מתבסס על כמה מכשירי חשמל בסיסיים שהפכו למובן מאליו בכל בית והם רוב רובו של שוק מוצרי החשמל בישראל ובעולם.

מדובר על מכשירי חשמל כמו מקרר, מכונת כביסה, תנור ועוד. אליהם מתווספים כל הזמן מכשירי חשמל אשר נחשבו לוקסוס לעשירים בלבד כמו מזגן, שואב אבק ומכשירים אחרים, אשר ספגו ירידה של מאות אחוזים במחיר כאמור בעקבות כל הגורמים שצוינו כמו התפתחות הטכנולוגיה, העלייה ברמת החיים וכו'.

כך שכיום מכשירי חשמל כמו מגהץ, שואב, וכמובן טלוויזיות ומסכים למיניהם הם מוצרי צריכה בסיסיים כמעט בכל בית המחובר לרשת החשמל.

מה המותגים המובילים בתחום מוצרי החשמל?

כאמור ישנם עשרות ומאות מותגים אך אנו ננקוב בכמה חברות מובילות שהוכיחו את עצמם בשוק הישראלי במיוחד, כל אחת בנישה שלה בין אם זה בתחום מוצרי החשמל לניקיון הבית, לבישול ואפייה, לצפייה במערכות מולטימדיה ושאר מוצרי החשמל לבית.

בין החברות המובילות אפשר לציין את חברת סאוטר, הענקית פיליפס, חברת ליבהר הידועה במקררי האיכות שלה, ווירלפול העולמית, מילה, המותג דפני, היטאצ'י, ג'טפוינט, ביסל, מייסטר ועוד מותגי שירות הלקוחות של אלקטרה.

מהן החברות הטובות ביותר בכל תחום? זוהי שאלה שהתשובה אליה אינה חד משמעית ויש לבדוק היטב לפני שמבצעים רכישה כי לפעמים ישנם דגמים מסוימים מוצלחים בחברה שהיא גם פחות נחשבת כמובילה וההפך.

בגדול כולם מכירים את המותגים המובילים ונתוני המכירות לא משקרים. הצרכן יודע אילו חברות מומלצות וזאת לפי ביקורות אותן קל לקרוא היום ברשת, וכן אפשר להבין איזה מותג נחשב טוב לפי רמת השירות, הטכנולוגיה והניסיון שיש לכל חברה, רמת הגימור, העיצוב וגם התדמית הפרסומית של אותו מותג.

מוצרים חשמליים רק מותגים

לא מתפשרים על איכות…

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*