Home » Uncategorized » אלבום תמונות מעוצב – מזכרת
אלבום תמונות מעוצב – מזכרת

אלבום תמונות מעוצב – מזכרת

 

כל שנה בת דודה שלי באה לארץ על מנת לבלות כאן את חודשי החופש הגדול. בכל שנה אני חושבת על מזכרת יפה בשבילה על מנת שיהיה לה כשהיא חוזרת לשנת הלימודים שלה בארצות הברית. החלטתי שהשנה מה שאכין לה יהיה אלבום תמונות מעוצב עם תמונות שלה מתקופת החופשה שלה בארץ. לטובת המשימה הזו רתמתי את החברה הכי טובה שלה אשר איתה היא מבלה רוב הזמן. ביקשתי ממנה שלכל מקום שהן נוסעות וכל בילוי שהן עושות יחד שתצלם כמה תמונות. לא צריך הרבה – בין שלוש לארבע תמונות כך שיהיה לי ממה לבחור בסופו של דבר ותשלח לי את התמונות לאחר שהיא מצלמת אותן. תודות לטכנולוגיה, אין בעיה לצלם ומיד לשלוח וכך הכנתי לבת דודה שלי את האלבום תמונות מעוצב תוך כדי תנועה, כך שכל שיידרש בסוף הוא רק להדפיס אותו. החלטתי להכין לה את האלבום תמונות מעוצב כאלבום דיגיטלי על מנת שיהיה לי יותר קל לערוך אותו והעיצוב שלו ייצא נקי יותר וללא סימני דבק פלסטי או שאר חומרי יצירה.

וכך תוך כדי החופשה של בת דודתי בארץ צילמנו תמונות רבות אשר היו מצוינות עבור האלבום תמונות מעוצב שרציתי להכין לה: תמונות בים, תמונות באימוני כושר, תמונות בטיול בירושלים וטיול בצפון, סתם תמונות של רביצה מול הטלוויזיה ותמונות של בילוי במסעדות עם שאר בני המשפחה. ניסיתי לערוך את האלבום תמונות מעוצב כך שיהיה מעניין ונעים ויספר את החוויות שלה בארץ גם למי שלא בילה איתה ולא מכיר את כל האתרים ואת האנשים.

המטרה הייתה לערוך אלבום תמונות מעוצב אשר מספר חוויות אבל בטוב טעם ולא הופך את הסיפור לארוך ומייגע. החלטתי שהאלבום תמונות מעוצב לא יהיה יותר מעשרים עמודים ובכל עמוד לא יהיו יותר מארבע עד חמש תמונות (תלוי בגודל שלהן) ולכן הבחירה של התמונות הייתה צריכה להיות מדויקת מאוד. מכל אירוע שהיה בחרתי לרוב שתי תמונות אשר אחר כך שיניתי את העריכה שלהן והסדר שלהן בהתאם לתמונות נוספות שהגיעו. אין ספר – זו הייתה מזכרת נהדרת.

About Dana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*